Niin... Vaikken CS-pelaaja ollutkaan niin olihan se Fortnite. Kummasti tajusin sillon jo, että se peli ja kaikki kulttuuri sen ympärillä on perseestä, enkä hypänny siihen kelkkaan.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Ebin Keno
Kahvilajikkeita
Hiekkaveistos
Pelikaani jäähdyttelee
Ringsphere
Quetzalcoatlus Northropi
Miten? (kuva-arvoitus)
Routalempi
Lohharipenkki
Liina alta
Valehtelijafaktaa
Kamera ottaa kuvan
"Mihin hypätään?"
pää
Ruijanpallas
Polkupyöräteline
Ananas muotti
Pyöriikö vai eikö pyöri?
Kiveen koverrettu temppeli
Reikä maassa
Rauhoittava internetputous vuodelta käpy ja kypärä (2018)