Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 152 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Känni spaghetti Känni spaghetti
Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
Runkkumatskua Runkkumatskua
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Menkää itteenne ituhippi huutelijat Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Lihabul kastike Lihabul kastike
Kuun loppu Kuun loppu
Jauhelihakastike ja perunat Jauhelihakastike ja perunat
Vegaaniburgeri Vegaaniburgeri
Lämpimän börheät leivät Lämpimän börheät leivät
Paistettua pernaa saatana Paistettua pernaa saatana
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
Leipäkakku Leipäkakku
Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Siitä nopea nakkikeitto Siitä nopea nakkikeitto
Gurmeeta Gurmeeta
teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
Pihviä perunaa ja sipulia Pihviä perunaa ja sipulia
Kanachili "I <3 U" Kanachili "I <3 U"
 655 näyttökertaa, 5 viestiä, 2.84 MB, 1 tiedosto
06.03.2025 02:56:59
[ + 2 | ]

Nistipata

[78815] [tiedosto.jpg] [2.84 MB] [2976x3968] [] []
tiedosto.jpg

makaroonimössö

 · 

kokkinurkka

(23)  · 

köyhyys

(16)  · 

slummi

(16)  · 

rotta

(167)  · 

kela

(105)  · 

kelarotta

(93)  · 

työttömyys

(20)  · 

luolasto

(149)  · 

ruoka

(404)  · 

jauheliha

(16)  · 

makarooni

(6)
06.03.2025 18:49:49
#684884 [+-] Piilota Suosittele

>>684795
Ökynistipata

Tuossa ei ole mitään ökyä, Pihvi on sekä rahallisesti että fyysisesti perse auki, eikä hänellä ole ollut varaa laittaa sekaan edes sipulia ja/tai hernemaissiporkkanaa.
jauhelihan ja makaronin suhde on vähän vinossa

Ei vain vähän vinossa, vaan täysin väärinpäin. Mutta ymmärtäähän sen, kun ottaa huomioon että Pihvi on tottunut ottamaan reilusti lihaa sisäänsä.

[ 5 viestiä | ]