Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

kuosipala kuosipala
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
hot dog hot dog
Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Jauhelihakastike ja perunat Jauhelihakastike ja perunat
Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
Bravuuri Bravuuri
sosig sosig
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
pizza pizza
Nakkilinnoitus kebabsillalla Nakkilinnoitus kebabsillalla
Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
Tonnikalajuusto munakas Tonnikalajuusto munakas
Palasta Palasta
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
kesän merkki kesän merkki
 696 näyttökertaa, 18 viestiä, 3.59 MB, 1 tiedosto
29.01.2025 00:09:52
[ + 2 | ]

Lasten kossua ja litukka kolaa

[77527] [1000010227.jpg] [3.59 MB] [3060x4080] [] []
1000010227.jpg

litukka

 · 

kossu

(13)  · 

valupertti

(86)
29.01.2025 01:41:13
#676982 [+-] Piilota Suosittele

>>676978 Hyvä jos sinulla on. Minä vihellän matkalla hautaan.

Mutta en minä voi valittaa. Harva alkoholisti on rämpiny 2 laman läpi, unohtamatta sitä yhtä pandemiaa, ja ryssän sotaa. Joten aika hyvin tämä meni, ennenkuin rikoin jalkani ja tuloni romahti. Kyllä moni on loikannu leukakiikuun vähemmästäki.

29.01.2025 02:18:34
#676987 [+-] Piilota Suosittele

>>676972 Jos se nyt oli sitä mitä mielessäni kuvittelen, niin
tuo on kuitenkin viellä ns. aitoa sokerilla makeutettua vs xtra cola,
joka makeutettu kaikella muulla, kuin sokerilla.

Halvoista sanoisin, että tuo freeway on huomattavasti parempaa.

29.01.2025 02:54:21
#676999 [+-] Piilota Suosittele

>>676982
Laman kuten 2008 ja Korona ~2020-2022? Niitä ei voi kutsua lamoiksi, ei talous voi, tai sen pidä aina kasvaa. 2008 oli hyvin lievä lama jos vertaa 90-luvun taitteeseen.

En ole pelkästään metsuri, siksi on töitä, ja on metsässäkin töitä AINA >=(

31.01.2025 11:02:21
#677532 [+-] Piilota Suosittele

Teinikossu. Kerran vahngossa ostin. Nykyään ei mihinkään voi luottaa. Alkossakin pitää lukea tuoteseloste tarkkaan ja ajatuksen kanssa ettei vahingossa osta vettä.

[ 18 viestiä | ]