>>651488 >>651491 Te ootte kyl yksiä persereikiä ;D Mut joo, mul on selanen 14cm minipannu jolla kahdesta munasta saa "munapihvin". Sit on kirsikkatomsua ja kurkkua sekä salaadia
Muuten ihan buenon näköstä, mutta mulla ei mee kalija ruokajuomana eikä noi rehutkaan houkuttele. Tomaatti ja kurkku kyllä menee, mutta miks ihmeessä nää oot silponu sen kurkun tommoseks? Ei ku onks tää ny joku henkinen kosto, että kaikki kikulin muotoset pitää leikellä >:D
ES. Ihmettelin, että on sulla oudon näköstä perunamuusia, mutta lähempi tarkastelu paljastikin sen riisipuuroksi.
>>651494 Mulla on sellain mihin mahtuu yks muna kerrallaan. Siinä tulee kiire laittaa pojille ja ittelleen useita leipiä kun muna on vain yksi ainesosa ruisburgerin välissä.
>>651536 Mä luulen että toi valkonen lautanen + perunasalaatti luo aivan helvetin ison kontrastin verrattuna muuhun kuvaan, jolloin kameralla on vähä vaikeuksia kohdistaa kuvaa. Muutenkin toi Catin 42 on arvoltaan 250e puhelin joten sen 10Megaselta kameralta ei voi liikaa odottaa
[
18 viestiä
|
]
⭰
Ime sitä
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Maanantaina leivotaan
Nistipata
Herkkutattihillo
Eikun syömään!
Dick_taattorin Nachovuoka
Nachopelti makkaroilla
Elikkäs tuli burrito
Juustopekonipulla
Kebab
Kinkkupastaa
Nuudelit fileepihvillä
Päivän safkat
Palasta
Evästä
Pihvi
Jauhelihariisipata
jäätelökesä
Jämäsörsseli
Kirjolohilaatikko
juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)