Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 152 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Burgerit kaupan aineksista Burgerit kaupan aineksista
Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä
pizza pizza
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
Päivän kebu Päivän kebu
Paras idea sitten paskapaperin Paras idea sitten paskapaperin
hämBööga hämBööga
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
Uunisafkaa Uunisafkaa
Ruoka avun saalis 1.3. Ruoka avun saalis 1.3.
Hyvät setit Hyvät setit
Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta
alaston kokki alaston kokki
Iha vitu jepa Iha vitu jepa
Sörsselssön Sörsselssön
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Lihan savustusta Lihan savustusta
Tomaattinen lohipata ja hirssiä Tomaattinen lohipata ja hirssiä
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
 860 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 08.09.2024 19:45:43
[ + 1 | ]

Wingssit ja ranut

[73160] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [1992x995] [] []
tiedosto.jpg

wings

(6)  · 

kanasiivet

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

s-ryhmä

 · 

kalja

(270)  · 

kokkinurkka

(23)
09.09.2024 19:29:17
#646427 [+-] Piilota Suosittele

>>646424
En tiiä kerroinko mut kerran intissä oli metsäleiro, aivan kaamea nälkä ja ruokana kaalilaatikkoa. Mä siis en voi sietää sitä, eikä muonituskeskus tehnyt siihen aikaan yhtä hyvää kuin kotona tai leijona catering (se oli aluksi intin oma keittiö mut ne yksityisti muonituspalvelun joten tuli leijona catering jolla parempi laatu mun mielestä)

ANYWAY!!! :D
Mua ennen just vaihdettiin uus levyllinen sitä kakkalootaa niin sanoin kaverille että nyt anna se kauha tänne. Mä kaavin siitä laatikosta äkkiä sen rouskuvimman päälikerroksen joka oli ainoa asia mitä pystyin syödä siitä :D Sit tupakal jengi miettii miks se oli kaavittu ja niiiiin oikee face "Joo jännä juttu..."

[ 20 viestiä | ]