>>646424 En tiiä kerroinko mut kerran intissä oli metsäleiro, aivan kaamea nälkä ja ruokana kaalilaatikkoa. Mä siis en voi sietää sitä, eikä muonituskeskus tehnyt siihen aikaan yhtä hyvää kuin kotona tai leijona catering (se oli aluksi intin oma keittiö mut ne yksityisti muonituspalvelun joten tuli leijona catering jolla parempi laatu mun mielestä)
ANYWAY!!! :D Mua ennen just vaihdettiin uus levyllinen sitä kakkalootaa niin sanoin kaverille että nyt anna se kauha tänne. Mä kaavin siitä laatikosta äkkiä sen rouskuvimman päälikerroksen joka oli ainoa asia mitä pystyin syödä siitä :D Sit tupakal jengi miettii miks se oli kaavittu ja niiiiin oikee face "Joo jännä juttu..."
[
20 viestiä
|
]
⭰
Carnivore illallinen
Burgerit kaupan aineksista
Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä
pizza
Kinkkupastaa
Lampaanpaisti uuniin
Päivän kebu
Paras idea sitten paskapaperin
hämBööga
Haastan Jhnnan
Uunisafkaa
Ruoka avun saalis 1.3.
Hyvät setit
Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta
alaston kokki
Iha vitu jepa
Sörsselssön
Royal Fusion keittopizza
Lihan savustusta
Tomaattinen lohipata ja hirssiä
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa