Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo
oli nälkä, ei oo enää oli nälkä, ei oo enää
kuosipala kuosipala
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Makaroonimössö Makaroonimössö
Safkandeerosta Safkandeerosta
Hyvät setit Hyvät setit
Rullakebab Rullakebab
Iltapala Iltapala
millonkaha mää opin millonkaha mää opin
Sitä hyvää keittoa Sitä hyvää keittoa
Lahnasta lohi Lahnasta lohi
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
>börde spargel :D >börde spargel :D
Noodlewich Noodlewich
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
Iltapala Iltapala
 879 näyttökertaa, 11 viestiä, 10.7 MB, 6 tiedostoa
25.02.2024 18:41:02
[ + 4 | ]

Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa

[68015] [20240224_173453.jpg] [1.92 MB] [3000x4000] [] []
20240224_173453.jpg
[68014] [20240224_174105.jpg] [1.85 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174105.jpg
[68013] [20240224_174541.jpg] [1.94 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174541.jpg
[68012] [20240224_174930.jpg] [1.99 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174930.jpg
[68011] [20240224_175808.jpg] [1.99 MB] [3000x4000] [] []
20240224_175808.jpg
[68010] [RDT_20240224_1908271738375056356442234.jpg.png] [1.02 MB] [720x960] [] []
RDT_20240224_1908271738375056356442234.jpg.png

osterikastike

 · 

kana

(136)
25.02.2024 19:50:12
#601629 [+-] Piilota Suosittele

Jos lähelläs on joku citymarket tai prisma niin n. 99% tsäänsillä niillä on tuoretta inkivääriä ja se ei maksa juuri mitään. Suosittelen testaa. Muute näyttää kyl hyvältä. Toki käytän myös tuoretta sitruunaruohoa mutta sitä en oo koskaa löytäny muualta ku aasiakaupoista, et jos sellasta ei oo ni bääd lak.

25.02.2024 22:58:55 | 23:01:26
#601644 [+-] Piilota Suosittele

>>601627
Kaapissa oli pari porkkanaa, sipuli, tarjousparsakaali ja marketista löyty halvinta kanasuikaletta.

Ihan niinku perus kinukkimestan safkaa paitsi että annoksen hinnaksi tuli jotain 2.50€..

>>601636
Rapatessa roiskuu, tää ei oo kokkiohjelma, mulla ei oo apustajia pyyhkimässä kaikkia pintoja joka kuvan välillä.

>>601629
Koetin kuivattuja kun oli lidlissä tarjouksessa, antaa ihan kivasti makua kumminkin, mennee varmaan dippeihin ja smetanakastikkeisiin pääosin.

26.02.2024 19:39:28
#601708 [+-] Piilota Suosittele

>>601644
Joo itekki ostin tarjouksesta noi 2 samaa lidlist oisko olli 99snt/kpl :D Petyin :D Antaahan ne makua mut ei ne tuoreenakaa iha hirveesti maksa.

[ 11 viestiä | ]