Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Päivän safkat Päivän safkat
Joulupäivän läskimahapitsaa Joulupäivän läskimahapitsaa
Eväsleivät Eväsleivät
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
Elikkäs Villen puri Elikkäs Villen puri
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
Vitun laiska carnivore illallinen Vitun laiska carnivore illallinen
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
Läskisoosia Läskisoosia
Karitsaa perunasalaatilla Karitsaa perunasalaatilla
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
No joo, Long Chili Cheese No joo, Long Chili Cheese
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
savuahvenoita savuahvenoita
Mukaruunimassa Mukaruunimassa
Koronamös Koronamös
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Nyt maistuu tämmönen mättö Nyt maistuu tämmönen mättö
Iltapalaa saatana Iltapalaa saatana
Pita vöner Pita vöner
Spydäriä Spydäriä
 907 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
29.08.2018 13:43:53
[ + 8 - | ]

Hauskat annokset

[16795] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [600x572] [] []
tiedosto.jpg

riisi

(21)  · 

kastike

(19)
29.08.2018 17:43:57
#89103 [+-] Piilota Suosittele

Villi veikkaus, että kyseessä jonkun versio curry-riisistä tai hayashi-riisistä. Jälkimmäinen on vähempi tulinen versio länsimaiseen makuun, jota voin muille luolaston hulinaristeille suositella. Tosin kannattaa varata sitten siihen kastikepohjan tekemiseen enemmän punaviiniä kuin ohje sanoo, koska japanilaiset eivät vielä ole kuulleet siitä, että kokin lämmittäminen tulee ennen lieden lämmittämistä.

29.08.2018 17:51:05 | 17:53:46
#89107 [+-] Piilota Suosittele

>>89104
https://www.youtube.com/watch?v=fIVpVDEhy2M tässä video-opastettu resepti, jota muokkaamalla olen itse tehnyt. Tyyppi tekee tosissaan sinkkumiehen kerta-annoksia, joten meidän vähävaraisempien kannattaa tehdä tuo tuplana tai triplana. Lihana käy tosissaan possu tai nauta parhaiten ja jos on paistia, niin kohmeisena siivuttamalla saa oikein hyviä ja ohuita siivuja.
Edit: Unohdin mainita, että ennen kuin keittää riisiä, kannattaa riisi pestä kylmässä vedessä kerran tai kaksi, jotta se jauhopöly huuhtoutuu pois.

01.09.2018 21:27:12
#90410 [+-] Piilota Suosittele

>>89107

Kokeilin tuota reseptiä muutoksilla, käytin kanaa, porkkanan lisäksi lanttua/palsternakkaa/purjosipulia sienien sijasta.

Sitten vaihdoin vielä tuon punaviinin punaviinietikkatilkkaan ja enemmän kanalientä. Voita en käyttänyt ollenkaan kun kanaliemi oli niin rasvaista kun oli niiden kanankoipien paistolientä.

Sokerin karamellisointi on niin outoa puuhaa etten saanut siitä mitään kullanruskeaa, mutta sinne huljahti ja maistuihan se lopputuloksessa.

Hyvää tuli ja vähän erilaista kuin tulee tavallisesti tehtyä.

[ 8 viestiä | ]