Näyttää aika järkyttävältä, mut mausta vaikee sanoa ku ei pienentäkää hajua mitä tossa on. Taino vissii riisii, paprikaa, sipulii, juustoo, ruskeeta kastiketta tms(?), jotain ruskeeta mössöö jonka päälle o heittetty jotain vihreetä "värin vuoks" tms vammailua. Ja ilmeisesti toi ruskeekastike(?) on aivan järkky rasvasta ku lautasella näyttäs lilluvan iha sitä rasvaa. Tai sitte se o tosta juustosta, mistä se varmaa onki. Mut ¯\_(ツ)_/¯
[
9 viestiä
|
]
⭰
Kirjolohilaatikko
hämBööga
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
herkullinen nakkipirtelö
eväs
Tomb of finlandin ruoka
grillikesä part.1
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
piiras
Kanahampurilainen munalla
Yö palaa
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
Kanaa saatana kastikkeessa
Kebu kermapersuilla
lounasta
Nam nam!
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
KanaWokKaiserTomaKurke
Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Lounaaksi apinanpää ripulissa
Lohi paistosta
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo