Kesällä kävin Villeltä hakemassa kun kävi lähikaupan pihassa paistelemassa. Kyllähän sen nyt kerran söi, mutta ei nyt ihan 15 € arvonen. Ja pakasteena 10 €. Haista Ville nyt vittu.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Jumalauta ville
Miten köyhältä voi saada miljardin?
Haapasalon kriittinen kysymys
10 vuotta venäjää
Boris ja hatsapuri
mis hatsapuri...
Ville 10v ei juhli
hatsapuri vedessä
Elikkäs Villen puri
No country for old men
Ville perkele
Haapasolastaja
hatsapuria mummolle
Ei tarvi huulia rasvata
Haapasalon hatsapuri
hatsapuri eli georgialainen juustoleipä
Se hatsapuri syödään vikisemättä saatana
Hatsapuria naamaariin
janottaako
Hatsapuri
Tekaisin hatsapurin
Hatsapuri
Pahaan kuntoon Ville Haapasalo on itsensä ryypännyt