Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 117 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

iltapalani iltapalani
teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
Eiliset läskeilyt saatana Eiliset läskeilyt saatana
aamupala aamupala
Iltapala Iltapala
No joo, Long Chili Cheese No joo, Long Chili Cheese
hämBööga hämBööga
Rare nakkitalo Rare nakkitalo
Spydäriä Spydäriä
Kanaa Kanaa
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
Parempaa ku norski homostelut Parempaa ku norski homostelut
Paistinpotut ja jauhelihakastike Paistinpotut ja jauhelihakastike
Päivän safkat Päivän safkat
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
Karitsaa perunasalaatilla Karitsaa perunasalaatilla
Nam Nam
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Iskenderi kebu Iskenderi kebu
Sushi joo Sushi joo
Mässyt Mässyt
Sitä hyvää keittoa Sitä hyvää keittoa
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
 894 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.63 MB, 1 tiedosto
01.06.2021 23:43:29
[ + 4 | ]

Nachopelti makkaroilla

[54209] [0.png] [3.63 MB] [1812x1080] [] []
0.png

nachopelti

 · 

makkara

(95)  · 

tacopelti

 · 

texmex

 · 

mättö

(66)  · 

höttö

01.06.2021 23:49:51
#468432 [+-] Piilota Suosittele

Juuh elikäs, eilisen mätöt, mitä vielä tänään viimeisteltiin. Nachopelti HK Lihamaakarien Catalonian Carlos-makkaroilla.
~200g tortillalastuja, 400g naudan jauhelihaa (10%), purkki medium-salsaa ja tomaattimurskaa, iso sipuli hakkeloituna ja saman verran valkosipulia pilputtu joukkoon, medium chili, paprikaa ja sopivasti mausteita ja Scorpion Tabascoa. Muhitettu kasaan pannulla ennen kasausta. Päällä Gouda-Cheddar-raastetta ja pikkupussi jotain toista italialaistyylistä juustoa, kirsikkatomaatteja, suippopaprikaa, chiliä, jalapenoja ja punasipulia. + ne makkarat. Oheen vihreää salattia ja creme fraichea sekä sinappia.

02.06.2021 14:48:02
#468543 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää hyvältä. Kasviksia ei tulisi ehkä ihan noin paljoa syötyä. C-vitamiinia niissä ei enää ole, kuitua sentäs.

Mitä saisi olla @Rikhard ?

02.06.2021 14:53:33
#468546 [+-] Piilota Suosittele

>>468543 vihreä lisukesalaatti sisälsi melkolailla samat rehut, kuin mitä tuohon pellille meni, lisäksi kurkkua sekä valkosipuli-oliivi-salaattijuustoa ja siemensekoitusta :) Luulis sieltä jotai vitamiinia ja hivenainetta tarttuneen.

[ 6 viestiä | ]