Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 115 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Bitch'n good! Bitch'n good!
Vitusti nakkisoppaa Vitusti nakkisoppaa
Joulupäivän läskimahapitsaa Joulupäivän läskimahapitsaa
Kuun loppu Kuun loppu
Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
Menkää itteenne ituhippi huutelijat Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Lasagne Lasagne
1.2kg naudan läskiä 1.2kg naudan läskiä
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
kesän merkki kesän merkki
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
Kinkkuananasoliivimetukkapistsa Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Pita vöner Pita vöner
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
Paistettua pernaa saatana Paistettua pernaa saatana
välipala välipala
Mässy leivät Mässy leivät
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
Kebab kermaperunoilla Kebab kermaperunoilla
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
Tonnikalajuusto munakas Tonnikalajuusto munakas
Naku annos Naku annos
 894 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.63 MB, 1 tiedosto
01.06.2021 23:43:29
[ + 4 | ]

Nachopelti makkaroilla

[54209] [0.png] [3.63 MB] [1812x1080] [] []
0.png

nachopelti

 · 

makkara

(95)  · 

tacopelti

 · 

texmex

 · 

mättö

(66)  · 

höttö

01.06.2021 23:49:51
#468432 [+-] Piilota Suosittele

Juuh elikäs, eilisen mätöt, mitä vielä tänään viimeisteltiin. Nachopelti HK Lihamaakarien Catalonian Carlos-makkaroilla.
~200g tortillalastuja, 400g naudan jauhelihaa (10%), purkki medium-salsaa ja tomaattimurskaa, iso sipuli hakkeloituna ja saman verran valkosipulia pilputtu joukkoon, medium chili, paprikaa ja sopivasti mausteita ja Scorpion Tabascoa. Muhitettu kasaan pannulla ennen kasausta. Päällä Gouda-Cheddar-raastetta ja pikkupussi jotain toista italialaistyylistä juustoa, kirsikkatomaatteja, suippopaprikaa, chiliä, jalapenoja ja punasipulia. + ne makkarat. Oheen vihreää salattia ja creme fraichea sekä sinappia.

02.06.2021 14:48:02
#468543 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää hyvältä. Kasviksia ei tulisi ehkä ihan noin paljoa syötyä. C-vitamiinia niissä ei enää ole, kuitua sentäs.

Mitä saisi olla @Rikhard ?

02.06.2021 14:53:33
#468546 [+-] Piilota Suosittele

>>468543 vihreä lisukesalaatti sisälsi melkolailla samat rehut, kuin mitä tuohon pellille meni, lisäksi kurkkua sekä valkosipuli-oliivi-salaattijuustoa ja siemensekoitusta :) Luulis sieltä jotai vitamiinia ja hivenainetta tarttuneen.

[ 6 viestiä | ]