Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Pihvi Pihvi
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Oujea Oujea
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Kebua taas Kebua taas
Hauskat annokset Hauskat annokset
kesän merkki kesän merkki
nisti kys nisti kys
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
Kalaisa lautanen Kalaisa lautanen
Ruoka avun saalis 1.3. Ruoka avun saalis 1.3.
Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
Eiliset läskeilyt saatana Eiliset läskeilyt saatana
Kanaa Kanaa
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Sour cream snack tortillat Sour cream snack tortillat
 768 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.49 MB, 1 tiedosto
18.06.2021 15:17:59
[ + 1 | ]

Kebab kermaperunoilla

[54600] [20210618_151635.jpg] [1.49 MB] [2560x1440] [] []
20210618_151635.jpg

kebab

(59)  · 

kermaperunat

18.06.2021 15:20:30
#472879 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi tämä korona alkaa olla rokotusten ja rajoitusten kautta selätetty, niin ei tarvitse vetää ravintolaruokaa styrox-kiposta.

18.06.2021 16:19:43
#472892 [+-] Piilota Suosittele

>>472889 Tää, vituttaa kun muutin niin ei ole täällä vittu yhtään niin hyvää pizzeriaa kuin yksi joka oli vanhassa kotikaupungissa ja joka ei laittanut niin saatanasti rasvaa pitsoihin tai mihinkään muuhunkaan

18.06.2021 20:36:31
#472976 [+-] Piilota Suosittele

Ei kuulu mun kebuun noi. Oikeestaan miltei aina otan iskenderin, koska en hirveesti tykkää ranskiksista ja riisiä ei viitti rilliltä ostaa...

[ 7 viestiä | ]