Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Sushi joo Sushi joo
evästä evästä
Burgerit kaupan aineksista Burgerit kaupan aineksista
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Torttubotskei Torttubotskei
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Jauhelihakastike ja perunat Jauhelihakastike ja perunat
Pihviä perunaa ja sipulia Pihviä perunaa ja sipulia
Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Läskeilyä Läskeilyä
Kännimätöt Kännimätöt
Pekonikanaa saatana Pekonikanaa saatana
aamupala aamupala
Lattiapizza Lattiapizza
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
hot dog hot dog
toisenlainen pitsa toisenlainen pitsa
Eilistä pizzaa (á la chef microwave) Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Lihapullat muusilla Lihapullat muusilla
 870 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.85 MB, 1 tiedosto
27.05.2020 16:43:41
[ + 1 | ]

Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa

[43571] [20200527_164135.jpg] [1.85 MB] [2560x1440] [] []
20200527_164135.jpg

juuh elikkäs

(71)
27.05.2020 18:28:13
#347477 [+-] Piilota Suosittele

Jonnen grillile pitäisi päästä.

Ja olisihan siellä taas mukava seikkailla lounasaikaan siellä Koivussa, Männyssä tai mikä helvetin puu olikaan siellä LahtiVahdin riekkumisalueen lähellä.

[ 5 viestiä | ]