>>293508 Monsterissa on kyllä syötävää pariin otteluun. Monesti kun vetäisee ne taikinatikut dipin kera niin on jo maha täynnä. "Sitten olis tämä känkky vielä, no ehkä yks siivu..." Tulisuudesta puhumattakaan. Texas on vähän one note.
>>293519 Johtuu siitä miksi näyttää vanukkaalta, koska esipaistoin pohjaa hetken ja teen yleensä notkean taikinan joka on helpompi levittää pannulle, kun ei tarvitse kaulia. Tuli kyllä sellanen muhkea pohja tällä kertaa ehkä 5/5 hehe
>>293637 Jep jea. Vois ite laittaa illemmal ku jaksaa omasta väännöksestä kuvan. Mulla taas pitää kaulia ja hakata ja helevetin nopiaa nakata täytteet päälle ettei vetäydy. Saas nähä. Voin reseptin nakata jos kiinostaapi.
[
11 viestiä
|
]
⭰
Master Chef illallinen
Ilman sähköä ja nettiä
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
Palasta
Korttiresepti
Söinköhän silmillänu
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Lihabul kastike
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Niin hyveä kasvis keittoa
Ransut ja skermanen kanakastike
Luolaston romantiikkaa ♥
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Kenway päätti mitä syön
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi