Jonen thai/grilli on hypetetty, ei todellakaan samaa mättöä mitä siellä sai reilu 15v sitten kun jätti pizza tuotiin (50cm Ø)kaapelikelan päällä pöytään. Ylipäätään lahdessa on hävinneet kaikki hyvät kebu ja pitsa paikat, tai no on ne paikat ja nimet vielä olemassa, mutta omistajat / tekijät vaihtuneet, lähes jokapaikassa käytetään samoja säilyke aineksia, keittiöstä kuuluu kolinan ja rasvan sihinän sijaan mikron kilahdus jonka jälkeen saa eteensä 7-10€ hintaisen pettymyksen (VITTU että pistää viimeistään keburiisillä tilauksen jälkeen vituttamaan ja pahasti kun riisikin on mikrotettu hampaat rikkovaksi sepeliksi). Ylipäätään lahdessa on harvassa ruoka paikat jotka ovat hintansa arvoisia, eivätkä tuota pettymystä joka 2-3 kerta käydessä.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Pakaste spydäri ja kebab
Kuun loppu
Kanakebu ja ranet
kaalisiili
herrrrrrkkujen herkkru pistsza
välipala
Juuh elikkäs
Kaanin käsky
6/5 maistuu pepperoni
Hyvät setit
Maistuis varmaan sullekkin
Kalaisa lautanen
Palasta
Pihviä perunaa ja sipulia
lounasta
Makkaraperuna kalapuikko mättö.
Palapaistia
Perunamunakas
kotipizza
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa