Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 117 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Kuun loppu Kuun loppu
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
kaalisiili kaalisiili
herrrrrrkkujen herkkru pistsza herrrrrrkkujen herkkru pistsza
välipala välipala
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Kaanin käsky Kaanin käsky
6/5 maistuu pepperoni 6/5 maistuu pepperoni
Hyvät setit Hyvät setit
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Kalaisa lautanen Kalaisa lautanen
Palasta Palasta
Pihviä perunaa ja sipulia Pihviä perunaa ja sipulia
lounasta lounasta
Makkaraperuna kalapuikko mättö. Makkaraperuna kalapuikko mättö.
Palapaistia Palapaistia
Perunamunakas Perunamunakas
kotipizza kotipizza
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas. Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
 926 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto
30.05.2019 01:02:34
[ + 5 | ]

Jonen grilli mätöt

[30155] [15591672550185862638275246999570.jpg] [1.42 MB] [2560x1440] [] []
15591672550185862638275246999570.jpg

kebab

(59)  · 

ranut

 · 

jonen grilli

30.05.2019 12:19:36
#208342 [+-] Piilota Suosittele

Ei yhtään mitään punaista kastiketta? Höh.

Mutta joo, pakko päästä maistamaan... työtoveriperkeleet vaan johonkin Mamma Mariaan haluavat vain.

Perkule kun olisi enemmän aikaa töissä, niin voisi eläkkeelle siirtyvää alaista käydä morjestamassa Lahdessa ja Jonettaa samalla.

11.03.2020 09:02:37
#316625 [+1] Piilota Suosittele

Jonen thai/grilli on hypetetty, ei todellakaan samaa mättöä mitä siellä sai reilu 15v sitten kun jätti pizza tuotiin (50cm Ø)kaapelikelan päällä pöytään. Ylipäätään lahdessa on hävinneet kaikki hyvät kebu ja pitsa paikat, tai no on ne paikat ja nimet vielä olemassa, mutta omistajat / tekijät vaihtuneet, lähes jokapaikassa käytetään samoja säilyke aineksia, keittiöstä kuuluu kolinan ja rasvan sihinän sijaan mikron kilahdus jonka jälkeen saa eteensä 7-10€ hintaisen pettymyksen (VITTU että pistää viimeistään keburiisillä tilauksen jälkeen vituttamaan ja pahasti kun riisikin on mikrotettu hampaat rikkovaksi sepeliksi). Ylipäätään lahdessa on harvassa ruoka paikat jotka ovat hintansa arvoisia, eivätkä tuota pettymystä joka 2-3 kerta käydessä.

[ 3 viestiä | ]