Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 117 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

6/5 maistuu pepperoni 6/5 maistuu pepperoni
Setit Setit
Lämpimän börheät leivät Lämpimän börheät leivät
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
Ruoka avun saalis 1.3. Ruoka avun saalis 1.3.
Naguligeitto Naguligeitto
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Kermainen läskisoossi Kermainen läskisoossi
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
alaston kokki alaston kokki
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Koukussa Koukussa
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Päivän safkat Päivän safkat
Paras idea sitten paskapaperin Paras idea sitten paskapaperin
Runkkumatskua Runkkumatskua
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
Palapaistia Palapaistia
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
 1 031 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.93 MB, 1 tiedosto
28.05.2019 11:05:34
[ + 2 | ]

Vegaaniburgeri


japani

(221)  · 

kissa

(5208)  · 

kokkaus

(12)  · 

hampurilainen

(74)
28.05.2019 17:36:34
#207678 [+-] Piilota Suosittele

Vihreet suvakit syö tollasta paskaa. Kyllä se liha ja kala sekä ruisleipä ja kalja kelepaa ku painaa 14h neekeriä.

28.05.2019 21:09:53 | 21:11:11
#207783 [+-] Piilota Suosittele

>>207781

Täytyy olla kyllä tarkkana kuin porkkana, että pärjää kolmisuuntaiselle börhkomennukselle kesken herqqujen valmistuksen.
Esmes - kuka pääsee pyöränkoriin tällä kertaa?

:3

28.05.2019 21:27:03 | 22:03:29
#207789 [+-] Piilota Suosittele

>>207783

:3
Pitää olla silmät selässä ja molemmissa kyljissä ja päälaessa ja...

Välillä kyllä näyttääkin siltä että aasialaiset kissanystävät oppivat börheiltään poikkeuksellisen paljon tasapainoisia uusbörhistisiä taitoja :3 Näiden reseptienkin on oltava tasokkaita koska niillä on börhhyväksyntä :333 Also tosiaan niin tasapainoista pyöräilyreissua :3

9:05 --> Jännittävää odotusta :333

[ 13 viestiä | ]