Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 117 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

aamupala aamupala
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
Nötköttiä leivän päälle Nötköttiä leivän päälle
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Päivällinen Päivällinen
Mukaruunimassa Mukaruunimassa
Lihabul kastike Lihabul kastike
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Helposti paras tubettaja Helposti paras tubettaja
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Päivän safkat Päivän safkat
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Nacho pelti Nacho pelti
Kermainen läskisoossi Kermainen läskisoossi
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
Naku annos Naku annos
Grillipekonikastike Grillipekonikastike
Jonen grilli mätöt Jonen grilli mätöt
 843 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
04.06.2019 22:28:28
[ + 2 - | ]

Kenway päätti mitä syön

[30350] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [960x720] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(403)  · 

peura

(33)  · 

tortilla

(20)
04.06.2019 23:45:27
#210379 [+-] Piilota Suosittele

>>210375
Oikeestaan mun resepti antaa anteeks.
Peura on kuivempaa kuin jauheliha, jote mä paistan pannussa peuran jauhelihan + toi tomaattikastike + toi taco salsa. Se jää silti kuivaksi mutta tomaattiseksi, joten siks toi sinihomejuusto. Tällöin pannulle tulee hyvin "kermainen" jauhelihakastike. Noi loput tulee päälle, riippuen mikä tuuli keittiökierroksel on :D

04.06.2019 23:53:38
#210384 [+-] Piilota Suosittele

210383

No voi pappa kuule :D
Kun liesi on nurkkauksessa, on aika tavallista että jauheliha hieman tirskahtelee ympäriinsä. Tämä ei tieks ole niin suuri ongelma avonaisemmassa keittiössä. Samoin tummat kaakelit piiloittaa sitä shaibaa ja rasvaa tehokkaammin, mutta yhtä paskaista se on silti. Lisäkseen, jos liedellä tekee ~3 kokkausta päivässä niin järkevin tapa on putsata se illalla \:D/

Nää voi olla pampille vaikeita juttuja, ainakaan mitään järkevää se ei osaa vastata takas xD

05.06.2019 00:02:06
#210392 [+-] Piilota Suosittele

210389

Apuun mihin? Sä kokoajan nolaat ittees, kun et näköjään järkevää vastausta osaa antaa mihinkään. Eli mihin mä tarttisin slayjerin apua? No toki kaavoittamaan mitäköhän mömmöjä sä vedät, siihen voisnki tarvii apuu :D

Mut niinku intel kysymys, moni muu, nyt tää.... Ei se fabu osaa bamlaa.

[ 10 viestiä | ]