Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Mässy leivät Mässy leivät
Nistipata Nistipata
Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
Makaryllilaatikko Makaryllilaatikko
Lahnasta lohi Lahnasta lohi
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Kunnon eväs ni jaksaa Kunnon eväs ni jaksaa
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Nötköttiä leivän päälle Nötköttiä leivän päälle
Iltapala Iltapala
Pihviä ja muuta Pihviä ja muuta
Iltapala Iltapala
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Homopata. Homopata.
Naguligeitto Naguligeitto
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
Nacho pelti Nacho pelti
sianliha herkku sianliha herkku
Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
 854 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto
21.02.2019 00:08:02
[ + 3 | ]

Lehtipiheevii

[24779] [15506968208871498622604878447533.jpg] [1.43 MB] [2560x1440] [] []
15506968208871498622604878447533.jpg

juuh elikkäs

(71)
22.02.2019 04:06:07
#162796 [+-] Piilota Suosittele

>>162477
Katoin kanssa, että se tais olle semmonen mitä ei oo valmiiksi hakattu. @Doomdodgers vaan ei tajunnu, että vaikka siinä kannessa lukee lehtipihvi niin se ei välttis tarkota, että se olis sinällään valmis pannuun.

22.02.2019 18:20:17 | 18:20:52
#163040 [+-] Piilota Suosittele

>>163036
Oisko se sitten ollu, että paistoit liian pitkään. Jos punasta solunestettä nousee pintaan niin meni jo liikaa ja piffi on vähän sitten niiku pilalla. Solut on vähän kuin vesi-ilmapalloja, jotka poksahtelee paistaessa. Kun ne on tarpeeksi poksahdellu niin ei ole kuin kumikuoria jäljellä mitä narskuttaa.

22.02.2019 20:17:58
#163098 [+-] Piilota Suosittele

>>163049
En mä noita porsaan pihvejä ole oikein opetullu paistamaan kun on vähän typerä konsepti ihan ajatuspohjalta. Paistelen sitten nautaa pihvinä; kanaa ja possua suikaleena.

[ 9 viestiä | ]