Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kerrosleipä. Kerrosleipä.
Koukussa Koukussa
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa
Päivällinen Päivällinen
Kanachili "I <3 U" Kanachili "I <3 U"
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Iskenderi kebu Iskenderi kebu
Niin notta, Burgers Niin notta, Burgers
Sitä hyvää keittoa Sitä hyvää keittoa
Kanasoossia ja pottuja Kanasoossia ja pottuja
Setit Setit
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
toisenlainen pitsa toisenlainen pitsa
Ime sitä Ime sitä
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
Uunisafkaa Uunisafkaa
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
 886 näyttökertaa, 19 viestiä, 4.19 MB, 1 tiedosto
21.11.2018 18:31:33
[ + 5 | ]

Päivän safkat

[20756] [tiedosto.jpg] [4.19 MB] [3096x4128] [] []
tiedosto.jpg

darius_on_gay

22.11.2018 20:07:07
#124168 [+-] Piilota Suosittele

>>123754
Ihan selvästi ählämien pitsa, kun ei ne osaa parempia tehdä

Mitäs länkytät? Jos kurdit lasketaan ählämeiksi, ne tekevät kyllä parhaita pizzoja lähes joka kuppilassa raskaalla työllä, pitkillä päivillä, ja paskalla palkalla.

Kovaa sakkia. Padesha-joukot jäivät puolustamaan alueitaan ja perheitään, siinä missä muut ählämit karkasivat hyvinvointivaltioihin iPhoneineen ja merkkivaatteineen jättäen vaimonsa ja lapsensa keskelle sotaa.

Heille en anna minkäänlaista krediittiä, mutta näille annan. Ärsyttää rasismi kun ovat hyvin aktiivisesti ruokkimassa suomalaisia työmiehiä - minuakin, vaikka hinnat ovat nousseet ~75% vuodesta 2004.

Kutsun silti niitä karvaranteiksi tai manne-kebabbiloiksi, mutta vain työporukan kuullen.

22.11.2018 20:09:09
#124169 [+-] Piilota Suosittele

Sä muuten vedät liikaa kaljaa ja roskaruokaa Pihvi. Mistä sä edes saat rahotuksen tohon? Et ole töissä, ja toimeentulotuella ei eletä noin.

11.05.2019 18:16:09
#200699 [+-] Piilota Suosittele

>>200495
Ei sillä ollut sairautta. Se ei halunnut vaan enää elää, ja kieltäytyi syömästä. Vanhemmat miljonääreinä hankkivat sille parhaan mahdollisen hoitokodin, mutta kai sekin oli turhaa.

[ 19 viestiä | ]