Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Päivän safkat Päivän safkat
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Mässy leivät Mässy leivät
Kuun loppu Kuun loppu
Kermaperunakebu pizza citystä Kermaperunakebu pizza citystä
Hirvikebu salaatilla Hirvikebu salaatilla
Tonnikalajuusto munakas Tonnikalajuusto munakas
Uunikana ja perunat Uunikana ja perunat
Juustopekonipulla Juustopekonipulla
Karponaaraa ite tein huutista lampaille Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
oli nälkä, ei oo enää oli nälkä, ei oo enää
Terveysruokaa Terveysruokaa
Ruokajaon saalis 2.4.2022 Ruokajaon saalis 2.4.2022
Vitusti nakkisoppaa Vitusti nakkisoppaa
Iha vitu jepa Iha vitu jepa
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Päivän safkat Päivän safkat
Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
Juuh elikkäs, aamupala Juuh elikkäs, aamupala
Helposti paras tubettaja Helposti paras tubettaja
 886 näyttökertaa, 19 viestiä, 4.19 MB, 1 tiedosto
21.11.2018 18:31:33
[ + 5 | ]

Päivän safkat

[20756] [tiedosto.jpg] [4.19 MB] [3096x4128] [] []
tiedosto.jpg

darius_on_gay

22.11.2018 20:07:07
#124168 [+-] Piilota Suosittele

>>123754
Ihan selvästi ählämien pitsa, kun ei ne osaa parempia tehdä

Mitäs länkytät? Jos kurdit lasketaan ählämeiksi, ne tekevät kyllä parhaita pizzoja lähes joka kuppilassa raskaalla työllä, pitkillä päivillä, ja paskalla palkalla.

Kovaa sakkia. Padesha-joukot jäivät puolustamaan alueitaan ja perheitään, siinä missä muut ählämit karkasivat hyvinvointivaltioihin iPhoneineen ja merkkivaatteineen jättäen vaimonsa ja lapsensa keskelle sotaa.

Heille en anna minkäänlaista krediittiä, mutta näille annan. Ärsyttää rasismi kun ovat hyvin aktiivisesti ruokkimassa suomalaisia työmiehiä - minuakin, vaikka hinnat ovat nousseet ~75% vuodesta 2004.

Kutsun silti niitä karvaranteiksi tai manne-kebabbiloiksi, mutta vain työporukan kuullen.

22.11.2018 20:09:09
#124169 [+-] Piilota Suosittele

Sä muuten vedät liikaa kaljaa ja roskaruokaa Pihvi. Mistä sä edes saat rahotuksen tohon? Et ole töissä, ja toimeentulotuella ei eletä noin.

11.05.2019 18:16:09
#200699 [+-] Piilota Suosittele

>>200495
Ei sillä ollut sairautta. Se ei halunnut vaan enää elää, ja kieltäytyi syömästä. Vanhemmat miljonääreinä hankkivat sille parhaan mahdollisen hoitokodin, mutta kai sekin oli turhaa.

[ 19 viestiä | ]