Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 139 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Sotapelit nykyään Sotapelit nykyään
Epäluotettavuus on huomattu Epäluotettavuus on huomattu
Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
17-vuotias sotaorpo 17-vuotias sotaorpo
nice nice
Toivo elää Toivo elää
Tytöillä on helppoo Tytöillä on helppoo
vieraslajit vieraslajit
Taas ennakoitiin sukupuoli Taas ennakoitiin sukupuoli
Elämää juutalaisessa perheessä Elämää juutalaisessa perheessä
Nainen Nainen
Terrorismi Terrorismi
Vaatetus Vaatetus
Yksi syy vähemmän asua australiassa Yksi syy vähemmän asua australiassa
36 faktaa 36 sukupuolesta 36 faktaa 36 sukupuolesta
FUCKIN' DRAUMPFFfF FUCKIN' DRAUMPFFfF
minecraft minecraft
epäilyttää epäilyttää epäilyttää epäilyttää
navy hamster navy hamster
Iida Palosaari Iida Palosaari
Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä. Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä.
Mamuista M Mamuista M
Hitler Hitler
tintti pakenee itiksestä tintti pakenee itiksestä
 1 234 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.4 MB, 1 tiedosto
02.07.2018 01:54:02
[ + 13 - | ]

Kuumies, Kuumies, etkö nää

[14313] [0.png] [1.4 MB] [747x2048] [] []
0.png

sarjis

(64)  · 

90-luku

 · 

elokuva

(138)  · 

feminismi

(108)
02.07.2018 13:54:06
#70732 [+1] Piilota Suosittele

Ainahan taide (esim. leffat) on olleet myös yhteiskunnallisia kannanottoja tai heijastelleet aikaansa, yleensä aikansa ongelmia tai vain ilmiöitä.
Mutta netin tuoma välitön palaute on tehnyt erinäisistä yhtiöistä paljon nopeanpia ja tarkenpia siitä mitä mieltä ihmiset on heidän tuotteistaan/palveluistaan, niin hyvässä kuin pahassa.
Pahaa on kenties se että kaikesta yritetään tehdä mahdollisimman valjua ja itseasiassa paljon vähemmän kantaaottavaa, jotta yhtiöt ei menettäisi mahdollisia maksavia asiakkaita.
Kirjoittajilla ja ohjaajilla on varmasti edelleenkin ideoita jotka saattaisi olla "raflaavia" mutta niitä ei haluta juurikaan rahoittaa.

Koska paskat taiteesta, kaikessa pitää olla kyse voittojen maksimoinnista. :^)

[ 4 viestiä | ]