Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 511 Medioita 730

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Sauna-apu Sauna-apu
maajunssi maajunssi
ei roka putusta ei roka putusta
Gigachad apu Gigachad apu
kirroosi apu kirroosi apu
jullu on taas jullu on taas
Apustettu istemruha Apustettu istemruha
Kalamstus Kalamstus
amine pylyle lääsps amine pylyle lääsps
tähhti patina tähhti patina
äö keskitty äö keskitty
Apustaja tom Apustaja tom
Ruotsinvalta Ruotsinvalta
Lääkäri apu Lääkäri apu
Sandels apu Sandels apu
konekivääri konekivääri
joohpa jooh joohpa jooh
Tykki aput Tykki aput
jouluelokuva jouluelokuva
Ricardo apu Ricardo apu
Mitä apu laulaa Mitä apu laulaa
Apustuskypärä Apustuskypärä
Inttikuva Inttikuva
miski nii surullinen? miski nii surullinen?
 675 näyttökertaa, 1 viesti, 0.27 MB, 1 tiedosto
02.06.2025 22:35:17
[ + 4 | ]

Palautusjuoma

[81059] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1592x516] [] []
tiedosto.jpg

apu

(365)  · 

apustaja

(373)
02.06.2025 23:28:19
#701138 [+-] Piilota Suosittele

No jos palautusjuomana on kalja :D mä en edes ota proteiinia nyt kun pitäisi treenin jälkeen, otan sen minkä kaljasta saan, ja aamuyöllä vasta kun herään armottomaan nälkään (ketipinor).

[ 1 viestiä | ]