Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 443 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Leipomista Leipomista
elämäm kalustaja elämäm kalustaja
Pilkkimys Pilkkimys
Apu maaseudulla Apu maaseudulla
Luostarissa kummittelee Luostarissa kummittelee
Kaliaa Kaliaa
puuilo apustus puuilo apustus
Minä leikkaamassa tonnikalaa Okinawassa -95 Minä leikkaamassa tonnikalaa Okinawassa -95
Apustaja tom Apustaja tom
Tarkk'apustaja Tarkk'apustaja
pulkka liuke mäki pulkka liuke mäki
Apustajan ystävien etsintä ja pelastus Apustajan ystävien etsintä ja pelastus
Apu kuumassa autossa Apu kuumassa autossa
Metsästäjä apu Metsästäjä apu
Vihanor Vihanor
Aput lomalla Aput lomalla
hyvää yötä hyvää yötä
Apun juhannus Apun juhannus
Tyty apustaja Tyty apustaja
Sählymys Sählymys
Jumalan siunausta Jumalan siunausta
akustus anka akustus anka
tämäm on vettä tämäm on vettä
ystävvät ystävvät
 871 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.86 MB, 1 tiedosto
10.12.2024 15:33:08
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 10.12.2024.

kyykkäys apu

[75576] [0.gif] [0.86 MB] [360x360] [] []
0.gif

apu

(362)  · 

apustaja

(370)  · 

gif

(490)
11.12.2024 13:10:58 | 13:11:21
#665300 [+-] Piilota Suosittele

>>665299
Aa eli ihan eteenpäin kallistaen? Hmm, mä en tiedä tekeekö jengi sit ton väärin, mutta hyvin usein näen salilla miehiäkin pitävän sitä pelkkää painonnostotankoa (10-20kg) samanlailla kuin tuossa tota keppiä ja sit kyykätään? Mut kieltämättä toi sun kuvas on paljon miellyttävämmän näköstä

11.12.2024 13:36:10
#665303 [+-] Piilota Suosittele

>>665301
En tiiä sit miten maastavetäjien selät on vanhemmilla päivillä. Kyllä mä tiedän että tossa on oma tekniikkansa jolla se tehdään oikein, mutta kuiteski omat riskinsä paskoo itteensä

11.12.2024 16:26:56 | 16:28:08
#665369 [+-] Piilota Suosittele

>>665299
>>665300
Selkä lukitaan taakse juuri noin, ja et sitten tee kuin minimissään mitä kympillä (e:10 toistoa per sarja väh.) saat koskien kaikkia jalka ja selkä -liikkeitä tai muutaman vuoden päästä et tee niitä tai muutakaan.

Isäni oli Turbom.. voimanostaja.

[ 9 viestiä | ]