Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 495 Medioita 730

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Kesä Kesä
Pääsiäis munastajat Pääsiäis munastajat
Luostarissa kummittelee Luostarissa kummittelee
Apu apustaja ilman kompiaisa Apu apustaja ilman kompiaisa
Pöystti apu apustus Pöystti apu apustus
Nämä oottaa tässä Nämä oottaa tässä
amine pylyle lääsps amine pylyle lääsps
tela tapit tela tapit
Apu rannalla Apu rannalla
Apustaja world Apustaja world
Ossy apu apustaja Ossy apu apustaja
400äo meemi 400äo meemi
pam pam pam pam pam pam
Mitä apu laulaa? Mitä apu laulaa?
hyvää yötä hyvää yötä
apustaja reggae band apustaja reggae band
miksi kukan ei vatsaa miksi kukan ei vatsaa
Yespustaja Yespustaja
Mummio apu apustaja Mummio apu apustaja
Repomies Repomies
Ihmeen list'ä Ihmeen list'ä
Minä leikkaamassa tonnikalaa Okinawassa -95 Minä leikkaamassa tonnikalaa Okinawassa -95
Rassismi apu Rassismi apu
akustus anka akustus anka
 650 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
22.10.2024 13:55:27
[ + 2 | ]

Virka-apu

[74069] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [965x979] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(345)
22.10.2024 21:00:11
#654655 [+1] Piilota Suosittele

>>654642
>>654618
Virka-apussa mä olin intissä muistaakseni vain kerran. Pelattiin pleikkaria ja hajoiltiin röökillä käymiseen. Kohokohta oli aina ku oli ruokailu. Kaverin kans käytii huviksee vaan kiertelee varuskunta-aluetta läpi kun sotku oli niin nähty. Toki täytyy muistaa, että siihen aikaan läppärit oli niin kalliita ettei kovin moni edes uskaltanut ottaa sellaista. Meidän saapumiserästä vain yksi anoi lupaa kapteenilta, sekä sai sen. Ja mitä meitä oli tyyliin 300 ? Nyt ne samit lanitttaa CeeÄssää, juo EeÄssää ja leikkii hippaa.

Ja senkin netisssä.

[ 7 viestiä | ]