Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 490 Medioita 730

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

indiana apu indiana apu
Fingerpori apustaja Fingerpori apustaja
Chadustaja Chadustaja
Hoppeaa hihitykses! Hoppeaa hihitykses!
Orava perkele Orava perkele
sauna apustus sauna apustus
Linnansa vanki Linnansa vanki
elämäm kalustaja elämäm kalustaja
raphl raphl
tien näyttäjä tien näyttäjä
Salapoliisi ja makkaran palat Salapoliisi ja makkaran palat
Aput töissä Aput töissä
Kurkipotku Kurkipotku
amine pylyle lääsps amine pylyle lääsps
suru apu vanmais kammiosa suru apu vanmais kammiosa
Valupertti lidlissä Valupertti lidlissä
Eik kammurrettia Eik kammurrettia
Kirkonpolttaja Kirkonpolttaja
seksi apustaja seksi apustaja
himpsatti raketi räjähti himpsatti raketi räjähti
pam pam amine tyttön pää paskaks pam pam amine tyttön pää paskaks
Apu voittaa kultaa Apu voittaa kultaa
TampereenTero apustus TampereenTero apustus
rekkamies apu rekkamies apu
 950 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
29.01.2021 22:31:44
[ + 9 - | ]

kokkaus apu

[51361] [apukokki.jpg] [0.12 MB] [1024x768] [] []
apukokki.jpg

apu

(365)  · 

apustaja

(373)  · 

apustus

(109)  · 

kokki

(45)  · 

ruoka

(404)  · 

hella

(10)  · 

chef pepe

29.01.2021 23:08:11
#434083 [+-] Piilota Suosittele

Somessa leviäviä kokkauskuvia kun katselee, niin tuo on todennäköisesti se tapa jolla sapuskaa tehdään. Mikään muu ei selitä sitä miten saastaisia ihmisten hellat ovat.

30.01.2021 04:08:53
#434159 [+1] Piilota Suosittele

>>434083

1990 somput tekivät pakilantiellä asuntojen uuniin tulet kylmöän viileästi. Olohuoneen keskelle lautasivat 1m1 kokoisen multakasan lautaneliöön. Isännöitsijän tullessa oli mielenkiintoisia ilmeitä.

Tästä löytyy ajan lehdistä dataa jos haluat katsella.

30.01.2021 16:00:53
#434332 [+1] Piilota Suosittele

>>434083 Jotkut ei ilmeisesti vain välitä, tai taustalla on mielenterveysongelma. Yhden skitsofreenikon kämppä oli melko mielenkiintoinen näky ennenku hänet saatiin lopulta hoitoon. Ja eräässä vastaanottokeskuksessa tulijoille oli ilmeisesti unohdettu antaa paistinpannu ja kanat oli käryytetty suoraan levyn päällä. Kuulemma myös kaikki muut tekniset laitteet uusiutuvat siellä vinhaa vauhtia. :D

15.05.2021 02:24:49 | 02:25:04
#464121 [+-] Piilota Suosittele

>>434083
Ihan perus makarylliä kattilassa keittämällä ja j-lihaa paistinpannulla paistamalla saa samanlaista jälkeä jos ei siivoa ainakaan vuoteen.
Tai siis ainakin kuulemma, köh.

[ 13 viestiä | ]