Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 494 Medioita 730

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Valloittajat saapuvat uudelle maalle Valloittajat saapuvat uudelle maalle
Peloittava kunmitus Peloittava kunmitus
Ryyppäämään Ryyppäämään
Linnansa vanki Linnansa vanki
Apu kuumassa autossa Apu kuumassa autossa
bileet bileet
kyykkäys apu kyykkäys apu
Yle apu Yle apu
Velhostaja Velhostaja
Poliisi pamputtaa taas Poliisi pamputtaa taas
poiku aputus poiku aputus
kaatunmus kaatunmus
Tarjuos Tarjuos
Apustukseni Apustukseni
junssi kamerus kuol li junssi kamerus kuol li
Viikunki apu Viikunki apu
Uunostaja Uunostaja
apu tulpatus apu tulpatus
apustajan basso soolo apustajan basso soolo
Benigsen eebbinen madga baginaan Benigsen eebbinen madga baginaan
Pahin vointi valtio Pahin vointi valtio
pulkka liuke mäki pulkka liuke mäki
Juopon elämä Juopon elämä
Minä leikkaamassa tonnikalaa Okinawassa -95 Minä leikkaamassa tonnikalaa Okinawassa -95
 609 näyttökertaa, 1 viesti, 0.22 MB, 1 tiedosto
11.10.2024 19:35:00
[ + 2 | ]

kepattia leikaan

[73879] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [1268x1000] [] []
tiedosto.jpg

apu

(365)  · 

apustaja

(373)  · 

kebab

(59)
12.10.2024 00:26:24
#652684 [+-] Piilota Suosittele

Ei leikata. Vaikka suomalaiset kulinaristit syövät sormi perseessä raakaa lihaa, kebabin tulee olla aina kypsää.

[ 1 viestiä | ]