Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

hyvä laatikotta hyvä laatikotta
Kloonamus Kloonamus
Sähkö apu Sähkö apu
ryöstö ryöstö
iso aivo apu iso aivo apu
apureikä apureikä
Matrix Matrix
smug apu smug apu
Iloinen tamperelainen Iloinen tamperelainen
märkkä housu märkkä housu
Apustaja tom Apustaja tom
kissan silistys kissan silistys
Apu Moe Apu Moe
Burger apu Burger apu
viikom lopu viikom lopu
histaan histaan
kiusii sanmako kamerusta kiusii sanmako kamerusta
annattomia apu apustaja annattomia apu apustaja
älmistyttävää älmistyttävää
Hyvää pissaa ja kärpäsiä Hyvää pissaa ja kärpäsiä
Sami Turtiainen Sami Turtiainen
rekkamies apu rekkamies apu
Suru apu Suru apu
pipeli seisoo hmmph pipeli seisoo hmmph
 1 347 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto
09.07.2021 12:22:40
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 09.07.2021.

Apu vierailee kaupassa

[55041] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [1080x720] [] []
tiedosto.jpg

09.07.2021 12:31:09
#478657 [+-] Piilota Suosittele

Eipä ole enää tuollaisia lähikauppoja. Ihmiset ulisee ku pienet kaupat ja huoltsikat menee nurin, ja nämä samat ulisijat hakee ruuat jättimarketista ja pysähtyy vain peukkubaareissa.

10.07.2021 06:52:50
#478817 [+-] Piilota Suosittele

https://www.google.com/maps/@61.3128488,23.3740883,3a,32.6y,147.34h,89.05t/data=!3m6!1e1!3m4!1soCXYkz426nrd0PyTv7yQXg!2e0!7i13312!8i6656

10.07.2021 13:24:33
#478849 [+1] Piilota Suosittele

Feikki koska 90-luvulla perähikiöillä eläneet tietää että sillon siellä oli pyhisin kaupat visusti kiinni.

11.07.2021 08:11:33
#479119 [+-] Piilota Suosittele

>>478849 Minä elin perähikiällä. Oli aika jolloin kauppa oli sunnuntaisin kiinni. Sittemmin se päivittyi ajan haasteisiin ja avasi ovensa sunnuntaisin kello 9-12.

09.05.2024 12:11:20
#619654 [+-] Piilota Suosittele

>>479119
Mä elin persejönsterissä. Kaupungeissa ei silloin saanut pitää kauppoja auki sunnuntaisin, mutta persejönstereissä sai. En tiedä liittyikö vain siihen, että kesäisin asukasluku vähintään tuplaantui mökkikaudeksi, mutta joka tapauksessa sai. Paikalliset kaupat olivat auki 12-16. Veneellä oli kahden välillä ihan sama kummassa kävi, se oli tunti suuntaansa. Ja jos halusi vaihtelua, niin naapurikunnan kaupparantaan ajoi puolessatoista tunnissa.

[ 15 viestiä | ]