Perustaja MC-Kyrpähuora

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:14:31 Jäseniä 61 Vierailuja 87 203 Medioita 3108

Pornoa ja sen sellaista

hyvä video hyvä video
Vihreät kynnet Vihreät kynnet
tiistai tissit tiistai tissit
Ihana nainen Ihana nainen
ruikku ruikku
utareet utareet
Tinder on vaarallinen Tinder on vaarallinen
Olivia Taylor Dudley Olivia Taylor Dudley
shione shione
ihania pyllyjä ihania pyllyjä
Anne Lawfull Anne Lawfull
Kenwayn uni Kenwayn uni
parhaita videoita mitä joku on koskaan nähnyt parhaita videoita mitä joku on koskaan nähnyt
ihana nainen ihana nainen
Pallopeli Pallopeli
japanilainen kokemus japanilainen kokemus
Lärpättimet Lärpättimet
Uusi muki Uusi muki
Tissit Tissit
voihan perse voihan perse
Osa3 Osa3
Ihana nainen Ihana nainen
Miau :3 Miau :3
Joo Joo
 1 519 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.5 MB, 1 tiedosto
10.07.2022 22:26:51
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 10.07.2022.

Tasa-arvo on taas askelta lähempänä.

[65659] [20220710_222616.jpg] [0.5 MB] [2048x1536] [] []
20220710_222616.jpg

feministit

(10)  · 

idiootit

(26)  · 

tissit

(1669)
10.07.2022 22:43:29
#585009 [+3] Piilota Suosittele

aina kiva kun löytyy yhdistäviä asioita kaikkien erimielisyyksien keskellä
minäkin näkisin mielelläni enemmän paljaita tissejä

11.07.2022 09:26:26 | 09:52:09
#585067 [+3] Piilota Suosittele

>>585063

Taitaa tosiaan olla "jo" toinen tai kolmes kommenttini kuviisi :> Sinulla vaan näyttää olevan aikaa ulista ja valittaa milloin mistäkin, vaikka sitten vajavaisinkin tiedoin. Eipä esimerkiksi Suomen hallituksen tarvitse nyt sentään viikonloppuna kokoontua, jos Saksan hallitus miettii samana viikonloppuna poliittisia päätöksiä.

11.07.2022 10:37:11
#585087 [+-] Piilota Suosittele

>>585042

Oma valinta, mutta se syö yhteiskunnan resursseja paljon. Näissä apuvälijakeluissa on tullut nähdyksi, että kaksi samanlaista ihmistä oin joka päivä samassa paikassa hakemassa hoitoa. Luultavasti diabetekseen. Miksi ei lihaville tehdä samanlaista vääntöä kuin Corona-rokotteesta kieltäytyneelle? Häntä uhattaisiin sillä, että maksaa koko ongelman itse jos sairastuu mihin tahansa. Hän ei pääsisi hissiin, koska mahdollistaa hissin vikaantumisen ylipainolla. Junassa hän vie 2 penkkiä yhden sijasta. Pitäisikö hänen silloin maksaa molemmat penkit?

Samaan linjaan voidaan mennä monen muunkin asian kanssa, joka ei ole terveellistä toimintaa. Näin ei tehdä, koska ihmisoikeudet. Vain Corona-rokottamattomilla ei ole niitä.

12.07.2022 17:50:13
#585308 [+-] Piilota Suosittele

esitelkää siellä femisnisti kanavalla niitä tissejänne ei niitä tarvii iltalehteen tuoda jotkut voi oikeesti pahoin noista teidän kuvistanne

[ 12 viestiä | ]