Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 840 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Jatkosodan syy - Operatsia Groza Jatkosodan syy - Operatsia Groza
Sipilän tiedotus Sipilän tiedotus
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa
Vaalimainos Vaalimainos
Foliohattu Foliohattu
Vasurit ja vihreät Vasurit ja vihreät
Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren! Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren!
Äiti aurinkoinen Äiti aurinkoinen
Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua
Persut Persut
Juutalaiset tekee gojimeista homoja Juutalaiset tekee gojimeista homoja
SDP SDP
Vihreät 2014/2021 Vihreät 2014/2021
Sanna Sanna
Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää
Näin siinä sitten kävi.. Näin siinä sitten kävi..
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
Kiusallinen totuus Kiusallinen totuus
Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava
Kepu lupaa Kepu lupaa
Antifasisti 🤣 Antifasisti 🤣
Tynkkynen Tynkkynen
Sdp Sdp
 380 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.03 MB, 1 tiedosto
27.06.2025 21:08:17
[ + 2 | ]

Tilastot?

[81509] [tiedosto.mp4] [1.03 MB] [624x352] [9.85s] [] []

neekeri

(1402)  · 

idiootti

(125)  · 

tilasto

(28)
28.06.2025 02:39:58
#704160 [+-] Piilota Suosittele

Vitun neekerit. Tilastollisesti niiden on paljon parempi olla kotimaissaan, mutta jostain syystä siellä ei ole Kela-Goldia.

28.06.2025 18:57:38
#704233 [+-] Piilota Suosittele

>>704227 Näinhän se on. Ei ole ennenkään kehittyneet, ei nyt eikä tulevaisuudessa kehity vaikka kuinka paljon rahaa kipataan sinne. Välikäsiä on jo niin monta että loput mitä jää afrikkaan jaettavaksi, menee semmoiselle neekeripäällikölle joka aivan varmana takaa sen että "kehitysapurahabisnes" jatkuu tulevaisuudessakin.

28.06.2025 20:30:35
#704261 [+-] Piilota Suosittele

>>704233
Kyllä ny hitaampikin tajuaa, että jos on jo tyyliin 50 vuotta kipattu sinne rahaa eikä mikään koskaan muutu niin turhaa hommaa se on. Suomalaisetki aikonaan kävi rakentamassa neekerikyliin kaivoja ja tais jättää ne työkalutkin sinne, että saavat tehdä lisää. Ja vitun posket. Ne möi työkalut saman tien ja osti rynkkyjä saaduilla rahoilla. Jotenki tuntuu sille, että afrikan neekeri on vähän ku kultakala joka elää puhtaasti nykyhetkessä eikä sillä oo muistia tai kykyä ajatella iltaa pidemmälle.

Vittuako niille mitään rahaa lähettää ku ne joilla raksuttaa edes apustavasti tulee tänne loisimaan. Jos joskus olisin miljonääri niin perustaisin hyväntekeväisyysjärjestön joka jakaa kortsuja kehitysmaihin ja maksaa sterilisoinnista tyyliin kuukauden ruuat paikalliskohteessa. Mutta mitä enemmän toukkia ne on tuottaneet niin sitä vähemmän maksetaan operaatiosta.

28.06.2025 20:54:43 | 20:55:58
#704264 [+-] Piilota Suosittele

>>704262
No sehän niillä tulee jo syntymälahjana, mutta ehtivät polkasta taas uuden sukupolven kehiin. Joku semmonen kunnon automaatti mihin ne menee seisomaan niin robottikädet leikkaa munat irti ois kyllä vitun jeba.

[ 8 viestiä | ]