Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Tämä selittää kaiken... Tämä selittää kaiken...
Jussin kirjoitus. Jussin kirjoitus.
Marx Marx
Väärin päätetty natosta! Vitun demarit! Väärin päätetty natosta! Vitun demarit!
Totuus euroopasta Totuus euroopasta
Ei ollutkaan persuvastaista Ei ollutkaan persuvastaista
SDP VS PS SDP VS PS
Politiikkaa Politiikkaa
Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Vihreiden typeryys. Vihreiden typeryys.
Neljä ratkiriemukasta kuvaa Neljä ratkiriemukasta kuvaa
Purra ei usko tätäkään Purra ei usko tätäkään
Samariinin ajatukset Samariinin ajatukset
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
Sdpkin putinin puolue. Sdpkin putinin puolue.
verkkouutiset verkkouutiset
Trudeau. Trudeau.
No sillä lailla.. No sillä lailla..
Kommarit 🤦‍♂️ Kommarit 🤦‍♂️
2 på gonget 2 på gonget
Ainoa oikea vastaus ryssälle Ainoa oikea vastaus ryssälle
Kiljunen ja kokoukset Kiljunen ja kokoukset
SDP SDP
 413 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 25.01.2025 06:37:06
[ + 3 | ]

Vihiriät

[77355] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [715x1187] [] []
tiedosto.jpg

vihreät

(423)  · 

ohisalo

(37)  · 

kusetus

(54)
25.01.2025 07:06:24
#675923 [+6] Piilota Suosittele

Kuten sanottu niin kukaan ei kannattaisi vihreitä tai vasemmistoa ellei se olis heille kannattavaa bisnestä. Sit on erikseen radikaalit nuoret ja vähän vanhemmatkin jotka taistelee aatteesta mutta eivät ymmärrä olevansa vain sätkynukkeja eturintamassa.

25.01.2025 07:28:33
#675924 [+4] Piilota Suosittele

>>675923
Niin eli idiootit, noi käyttää niitä härskisti hyväkseen, osa niistäkin on idioott.. siis kaikki ne idiootteja ovat aina olleet, mutta kelle ei raha kelpaisi?

Miksi tätä ei näy uutisisssa? Tuosta riittää jaettavaksi jopa Ukkolan kolumnille olla "oikeata mieltä" tai hämätä jollain vasemmistolle epäolennaisen epäedullisella.

25.01.2025 09:00:30
#675927 [+3] Piilota Suosittele

Tuulivoima saa tuotantotukea.
Eli jokainen tuulinen päivä maksaa veronmaksajille ja näin parinkympin alkupääomalla (ei liikevaihdolla) pystyy kusettamaan valtiolta kymmeniä miljoonia tukina.

Kyselin joskus aiheesta naamakirjassa Ville Niinistöltä ja jostain syystä heppu esti.

[ 3 viestiä | ]