Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Demarit 🤦‍♂️ Demarit 🤦‍♂️
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus. Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
Tuttu lainaus kirjasta. Tuttu lainaus kirjasta.
Henriksson ja suomalaisten karkoitus Henriksson ja suomalaisten karkoitus
Suomessa ei ole kulttuuria Suomessa ei ole kulttuuria
miten Trumputtimen mieli toimii miten Trumputtimen mieli toimii
Taas Marinaa. Taas Marinaa.
muista kättä toisten taskuun muista kättä toisten taskuun
söi haravan söi haravan
Orpo Orpo
Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣 Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
lolmao lolmao
Tynkkynen ja Prinsessa Tynkkynen ja Prinsessa
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
sankari sankari
Elokapinallisia pidätetään Elokapinallisia pidätetään
Sitä parempaa turvallisuutta Sitä parempaa turvallisuutta
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
Kehari idiootti suvakki Kehari idiootti suvakki
Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista
Miksi tämä ei toimi ikinä missään? Miksi tämä ei toimi ikinä missään?
Valta Kuuluu Kremlille - Oulu Valta Kuuluu Kremlille - Oulu
Sofia Virta - vihreät Sofia Virta - vihreät
 413 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto
12.09.2024 00:14:36
[ + 4 | ]

natsi tulos

[73229] [b7ae46f9314b4336.png] [0.56 MB] [1000x1432] [] []
b7ae46f9314b4336.png

natsi

(251)  · 

antifa

(66)
12.09.2024 14:40:13
#646781 [+3] Piilota Suosittele

Niin rasistista asioista järkiperäisesti kyvytöntä keskustelemaan
ei olekkaan kuin suvaitsevainen maailmanparantaja.
Enemmän yhteneväisyyksiä terrorismin kuin natsien kanssa.
Natseilla oli sentäs järjestys ja selkeä tavoite.
Nuo on pikkuhiljaa ruvenneet nahistelemaan keskenäänkin jo siitä
minkävärisiä ja montako raitaa on viimeisimmässä lipussa.
Ja kuka on enemmän etuoikeutettu kuin toinen...

12.09.2024 17:25:28
#646841 [+2] Piilota Suosittele

>>646781
Nuo on pikkuhiljaa ruvenneet nahistelemaan keskenäänkin

Nokun ei anneta huomiota enää tarpeeksi muualta kun olemme jo kyllästyneitä tähän LGQTB+- paskaan.

12.09.2024 18:08:53 | 21:31:26
#646861 [+1] Piilota Suosittele

>>646841 Kyllä minä luulen, että ihmisen perimmäinen ongelma koko
aatteessa sieltä vain alkaa paistamaan läpi.
Ennen koko sateenkaaressa oli pääasissa kyse vain ihan tavan homoista ja lesboista.
Nyt niitä on jo kirjaimellisesti toisella elämällä/sielu toisen ruumiissa eläviä jne..

Eli jossakin tavan homollakin menee raja, että mitä kaikkea sekopäisyyttä
se sietää ja oikeiden sekoboltsien mielestä pelkkä homous ei ole tarpeeksi
trendikästä, että sillä olisi lupa nauttia samoista oikeuksista.

Eli käy juuri, kuten aikoinaan varmaan moni veikkasikin, että
koko paska luhistuu omaan mahdottomuuteensa.

12.09.2024 23:19:33
#646953 [+1] Piilota Suosittele

>>646932 No kuten eräs tuttu joka hartaan hetken eräässä ostarissa
todistaessaan, kun lauma somaleita ja manneja ottaa yhteen, että
tavan työssäkäyvä pääsee huomattavasti helpommalla, kun ongelmat
tappelevat keskenään.

[ 5 viestiä | ]