Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
vale media vale media
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus. Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
Jordan Klepper - Takes On the Million MAGA March Jordan Klepper - Takes On the Million MAGA March
Iiris ja Krista Iiris ja Krista
Halonen Halonen
Hyvin on ympäristöministeri asioista perillä 🤦‍♂️ Hyvin on ympäristöministeri asioista perillä 🤦‍♂️
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Unelma on jo hyvällä alulla. Unelma on jo hyvällä alulla.
Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Biden servaa Trumpetin Biden servaa Trumpetin
Rosollipuolue. Rosollipuolue.
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
Vkk Vkk
Veronmaksaja. Veronmaksaja.
Ei meillä ole korruptiota... Ei meillä ole korruptiota...
Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä
Saavutuksia. Saavutuksia.
Mitäpä niistä faktoista.. Mitäpä niistä faktoista..
Iltasanomat propagandaa välissä. Iltasanomat propagandaa välissä.
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois! Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
"Vasurit loukkaantuvat helposti" "Vasurit loukkaantuvat helposti"
 478 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
08.06.2024 16:39:41
[ + 1 | ]

Kepu ja tunnin juna

[71002] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [888x989] [] []
tiedosto.jpg

juna

(143)  · 

politiikka

(102)  · 

kepu

(25)  · 

saarikko

(9)
08.06.2024 17:04:08
#625569 [+-] Piilota Suosittele

>>625564
Miksi hyvät julkiset yhteydet isojen kaupunkien välillä on paha, mutta uusien valtaväylien luonti hyvä? Tai siis molemmat musta ihan jees, mutta kuulemma jotain autoilua vastustavat ja sanovat että pitäs käyttää jotain julkisia.

08.06.2024 21:59:42
#625639 [+1] Piilota Suosittele

>>625564
Jos kepu kannattaa jotain niin ne kyllä kääntyy sitä vastaan ja jos ne on jotain vastaan niin ne kääntyy sen puolelle. Nähty niin, niin monet kerrat. Ois kiva nähdä tuon syöttöporsaan selitykset sille, että miks kannatti sitä ensin ja nyt ku ovat oppositiossa niin kääntyivät sitä vastaan.

08.06.2024 22:39:08
#625655 [+1] Piilota Suosittele

Mitä se varttia nopeampi matkustaminen nyt todellisuudessa tuo kansantalouteen?

Miljardeja maksava tunnin juna ei olekaan tunnin juna

86min, 3 miljardia eli 8 miljardia suomeksi.

08.06.2024 22:43:35
#625659 [+-] Piilota Suosittele

>>625655
Jos kepuli on kannattanu sitä niin voi arvata minne ne rahat sitten hyvin pitkälti uppos. Ja ku penni meni pieleen niin heti Saarikko sitten itkemässä kannattamattomaksi. Ehkä oiski aiheellista kysyä, että kannattamaton "kenelle" (paitti siis veronmaksajille tietenki)?

08.06.2024 23:41:48 | 23:42:33
#625701 [+-] Piilota Suosittele

>>625659
Suunnittelijoille jotka lobbas tätä. Antais vaikka meidän yritykselle kun olemme melkein kaikki pojat (ei mun lapset, ja muilla ei ole) ja serkkujenkin isät insinöörejä ni voishan siitä miljoonan pari per nuppi pyytää ihan vittuilun vuoksi, mutta sen verta isänmaallisuutta ettei satoja miljoonia tai tuhansia, koska on täällä vielä isänmaallistakin porukkaa.

09.06.2024 04:27:13
#625806 [+-] Piilota Suosittele

>>625701
Kyllä mä hoitaisin ton HAILuodon sillankin sopimuksella, että saan kaks koria kalijaa per päivä loppuelämäni ajan. Levittelisin uidessa sitten tulitikkuja ja aina sadan metrin välein hammastikkuja niin saatais silta pystyyn. Tai siis muut sais sen väkertämisen laittaa, mutta vetäisin hyvät perustukset sinne ku paskantaisin mereen aina sovituin välimatkoin. Ois ihan heleppo juttu ku ois vaikka 30 vuotta aikaa.

[ 8 viestiä | ]