Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 829 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018 Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018
Mestari Mestari
Vihreää itkua. Vihreää itkua.
kuningas kuningas
Sote kusetus ja Leevin logiikka Sote kusetus ja Leevin logiikka
Suomi suorittaa. Suomi suorittaa.
Näin Näin
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Amatitaito. Amatitaito.
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
sanna kukkarossa sanna kukkarossa
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä
Oulu Oulu
Eri paskaa. Sama jutku. Eri paskaa. Sama jutku.
Vasemmisto. Vasemmisto.
Usa laivasto peak performance Usa laivasto peak performance
Kättä väännettii Kättä väännettii
sentristi sentristi
sankari sankari
Iiris Iiris
Vitun virpojat Vitun virpojat
Suvi "talousnero" Auvinen Suvi "talousnero" Auvinen
Kommarit 🤦‍♂️ Kommarit 🤦‍♂️
VKK Kesäkokous VKK Kesäkokous
 480 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
08.06.2024 16:39:41
[ + 1 | ]

Kepu ja tunnin juna

[71002] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [888x989] [] []
tiedosto.jpg

juna

(143)  · 

politiikka

(102)  · 

kepu

(25)  · 

saarikko

(9)
08.06.2024 17:04:08
#625569 [+-] Piilota Suosittele

>>625564
Miksi hyvät julkiset yhteydet isojen kaupunkien välillä on paha, mutta uusien valtaväylien luonti hyvä? Tai siis molemmat musta ihan jees, mutta kuulemma jotain autoilua vastustavat ja sanovat että pitäs käyttää jotain julkisia.

08.06.2024 21:59:42
#625639 [+1] Piilota Suosittele

>>625564
Jos kepu kannattaa jotain niin ne kyllä kääntyy sitä vastaan ja jos ne on jotain vastaan niin ne kääntyy sen puolelle. Nähty niin, niin monet kerrat. Ois kiva nähdä tuon syöttöporsaan selitykset sille, että miks kannatti sitä ensin ja nyt ku ovat oppositiossa niin kääntyivät sitä vastaan.

08.06.2024 22:39:08
#625655 [+1] Piilota Suosittele

Mitä se varttia nopeampi matkustaminen nyt todellisuudessa tuo kansantalouteen?

Miljardeja maksava tunnin juna ei olekaan tunnin juna

86min, 3 miljardia eli 8 miljardia suomeksi.

08.06.2024 22:43:35
#625659 [+-] Piilota Suosittele

>>625655
Jos kepuli on kannattanu sitä niin voi arvata minne ne rahat sitten hyvin pitkälti uppos. Ja ku penni meni pieleen niin heti Saarikko sitten itkemässä kannattamattomaksi. Ehkä oiski aiheellista kysyä, että kannattamaton "kenelle" (paitti siis veronmaksajille tietenki)?

08.06.2024 23:41:48 | 23:42:33
#625701 [+-] Piilota Suosittele

>>625659
Suunnittelijoille jotka lobbas tätä. Antais vaikka meidän yritykselle kun olemme melkein kaikki pojat (ei mun lapset, ja muilla ei ole) ja serkkujenkin isät insinöörejä ni voishan siitä miljoonan pari per nuppi pyytää ihan vittuilun vuoksi, mutta sen verta isänmaallisuutta ettei satoja miljoonia tai tuhansia, koska on täällä vielä isänmaallistakin porukkaa.

09.06.2024 04:27:13
#625806 [+-] Piilota Suosittele

>>625701
Kyllä mä hoitaisin ton HAILuodon sillankin sopimuksella, että saan kaks koria kalijaa per päivä loppuelämäni ajan. Levittelisin uidessa sitten tulitikkuja ja aina sadan metrin välein hammastikkuja niin saatais silta pystyyn. Tai siis muut sais sen väkertämisen laittaa, mutta vetäisin hyvät perustukset sinne ku paskantaisin mereen aina sovituin välimatkoin. Ois ihan heleppo juttu ku ois vaikka 30 vuotta aikaa.

[ 8 viestiä | ]