Näin se menee. Ainut vaihtoehto on kuten aikaisemmin kerroin, yleislakko jolla pistetään hallitus tekemään ne ratkaisut, joita pitää tehdä. Antaa se palkka mikä tarvitaan.
Suomessa on läjäpäin säästökohteita. Niitä on aivan hirvittävän paljon. Niitä ei vain haluta nähdä, koska ovat yleensäkin vain eliitin käytettävissä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Hehe t: Stalin
vastuunpakoilu
uskovaiset
Pakkotyö
rankka viikko
Ensi keväänä..
Stubb.
Politiikkanappula osa 778
Multikult..
Tynkkynen ja Prinsessa
Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja