Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Koulut voidaan avata Koulut voidaan avata
Suvakki Suvakki
Parempia ihmisiä Parempia ihmisiä
20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa 20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa
Veispuukin Jutku Veispuukin Jutku
Äiti aurinkoinen Äiti aurinkoinen
Desantti uikuttaa 🤣 Desantti uikuttaa 🤣
Eu Eu
Valta Kuuluu Venäjälle Valta Kuuluu Venäjälle
Demarit 🤦‍♂️ Demarit 🤦‍♂️
Tynkkynen ja Prinsessa Tynkkynen ja Prinsessa
Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta
Mestari Mestari
Vihreät Vihreät
Yle propagandaa taas 4 Yle propagandaa taas 4
Olet murhaaja Olet murhaaja
Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä
Muutama kuva 29. Muutama kuva 29.
Että näin Että näin
Ne pienet erot.. Ne pienet erot..
Vkk Vkk
Jokainen mamu on lottovoitto Jokainen mamu on lottovoitto
Näin siinä sitten kävi.. Näin siinä sitten kävi..
Rehellisyys on 1. Rehellisyys on 1.
 515 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.73 MB, 1 tiedosto
31.08.2022 20:30:00
[ + 8 | ]

sannan palvojat

[67069] [saatana.png] [1.73 MB] [1000x1000] [] []
saatana.png

sanna marin

(322)  · 

suvakki

(154)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(559)  · 

ilmastohörhö

 · 

suuri johtaja

(11)  · 

jumala

(65)  · 

pohjois korea

 · 

kommunistien

 · 

mailmanvalloitus

01.09.2022 07:00:21 | 07:01:58
#596304 [+-] Piilota Suosittele

Santero:
Raksu:
Kengay:
Sonja:
Riku:
Norjis:
+ kaikki muut sannistit

Kaikki pilit tanassa kun lopultakin uuden ajan Jeesustar on vihdoinkin kuvassa kaikkien nähtävissä.

ps. tää on kuitenkin huumorisivusto joten kasvattakaa pallit, sanosin minä. Jos haluatte vängätä politrukkipaskasta niin teidän viidennen kolonnan hinttailunne ei oo millään tavalla hauskoja. Yrittäisit ipa edes.

pps. kattelin muuten läpitte käyttäjät. 15-20 oikeaa tunnusta ja kaikki loput sitten norskin perheenjäseniä. Emmää tiiä. Tietenki se on hyvä, että saa purettua mielisairaita fantasioitaan etes jollaki ankealla sivustolla, mutta kyllä sen verran ois hyvä kyetä refluksoimaan (ku en muista mitä se suomeksi on) omia elämän valintojaan.

Lissää kivoja juttuja, vähemmän autistipaskaa!

[ 2 viestiä | ]