Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 821 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vihreää harhaa. Vihreää harhaa.
Puolueiden rahoitusta.. Puolueiden rahoitusta..
Polpotiikkaa Polpotiikkaa
Vihiriät Vihiriät
Lauri Sutela Lauri Sutela
Pillupuhelin taas äänessä Pillupuhelin taas äänessä
Oulu Oulu
Sipilän tiedotus Sipilän tiedotus
Johan bäckman Johan bäckman
Dosentti 🤦‍♂️ Dosentti 🤦‍♂️
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
Yle propagandaa taas 4 Yle propagandaa taas 4
karkkipäivä karkkipäivä
Iiris. Iiris.
Orpo Orpo
Tosimiesten camikivat.. Tosimiesten camikivat..
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
Syy äänestää Sale jatkokaudelle Syy äänestää Sale jatkokaudelle
Viherpiipertäjät asialla :D Viherpiipertäjät asialla :D
Sanna Sanna
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
hyvä vastaus hyvä vastaus
Saksa tänään ja ennen.. Saksa tänään ja ennen..
poliitikot poliitikot
 501 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.66 MB, 2 tiedostoa
25.08.2022 20:31:26
[ + 6 | ]

Joko Media tai Sanna valehteli.

[66929] [20220825_203026.jpg] [0.2 MB] [720x1185] [] []
20220825_203026.jpg
[66928] [Screenshot_20220825-203038_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1080x1201] [] []
Screenshot_20220825-203038_Twitter.jpg

sanna

(126)  · 

italia

(45)
28.08.2022 12:19:43
#595653 [+-] Piilota Suosittele

595512

"Todellisuudessa anteeksipyyntö on nöyryyttä ja itsekeskeisyydestä poistumista."

Mää en nää asiaa näin. Jos vaikka verrataa meen pääministerii ni eipä hänkää ole iha hirveesti kesärata22 juttui pyydelly anteeks, johtuen (edellee mun mielest) hän ei ole tehnyt mielestään mitää väärää. Ja tämän logiikan mukaa anteekspyynnöstä tulee myös samalla syyllisyyden tunnustaminen. Jossei oo tehnyt väärää, ei ole anteeksipyydettävääkään.

Takasi tähän toimittaja Kovaleskiin, Trump oli hänet tavannu n. 12 kertaa 80-luvun loppupuolella ja 90- alkupuolel. Trump on omassa vastineessaa sanonu ettei muista kyseistä toimittajaa, mitä pidän mahdollisena, (asia mitä meist ei kyl kumpikaa pysty todistamaa suuntaa tai toisee) eikä siis tätä käsiliikettä tehdessää muistanut et henkilö ketä imitoi, on liikuntarajoitteine. Edellee, mun mielestä, Trumpin selvitys asia suhtee on riittävä, kun hän sanoi, että imitoi paniikkia, eikä toimittajan vammaa. Tällä lausunnolla must olis väärinymmärrys pitäny poistua, eikä anteekspyynnölle ollut tarvetta. Mut, niinku monesti jo sanoin, tää on mun mielipide ja sää saat olla myöskin sitä mielt et tuo lausunto ei ollut riittävä. Trump myös itse halus anteekspyynnön (mikäli muistan oikee) New York Timessiltä koska uutisoi tästä valheellisesti, muttei koskaa saanu sitä. Voiko johtua samoista syistä?

Ja tää on tapahtunu enne ku Trump oli presidentti. Sillo viä ku Trump oli ehdokas muitte joukos ja seki o omiaa lisäämää anteekspyytelemättömyyde painet.

>>595246
Meen keskustelualusta Trumpi kädeliikkeist poistu ni haluan jatkaa sit vaiks täsä

28.08.2022 22:14:17 | 22:18:33
#595725 [+-] Piilota Suosittele

>>595656
Kenel ny oli tää "minä olen *tap tap tap* ihminen" profiilikuva, ni häne tilapäivitykses poistu/poistettii. Mut oli kiva lukee aika erillaistaki näkökantaa asiast, ni haluun jatkaa

Edit. Näytti oleva käyttäjä viskisooda ja ilmeisesti hän poistanu kaikki paitsi uusimma päivitykses

[ 4 viestiä | ]