Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 832 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Hallituksen propagandaa. Hallituksen propagandaa.
Donald Trump - It Is What It Is (REMIX) Donald Trump - It Is What It Is (REMIX)
Mikko ja bensa. Mikko ja bensa.
Neekerin NATO ulinat Neekerin NATO ulinat
Ketä EI kannata äänestää. Ketä EI kannata äänestää.
Desantti uikuttaa 🤣 Desantti uikuttaa 🤣
Kansa Kansa
Persut Persut
Sannaa taas ❤️ Sannaa taas ❤️
Vihreät Vihreät
Laura ja Leo - Mediamonsteri Laura ja Leo - Mediamonsteri
sankari sankari
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
Vihreä Emma. Vihreä Emma.
Herlin Herlin
Parempaa rasismia Parempaa rasismia
Valta kuuluu kansalle Valta kuuluu kansalle
Yle propagandaa taas 17. Yle propagandaa taas 17.
DoZentti. Twitter on "suojattu" :D DoZentti. Twitter on "suojattu" :D
Foliohattu Foliohattu
Ydinasenappini nytkähtelee! Ydinasenappini nytkähtelee!
Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani
päästä se lavuaari sisään päästä se lavuaari sisään
Orpo Orpo
 564 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.64 MB, 1 tiedosto
01.08.2022 17:06:00
[ + 3 | ]

Lensi kahvit nenästä 🤣

[66220] [Screenshot_20220801-170534_Twitter.jpg] [0.64 MB] [1080x1372] [] []
Screenshot_20220801-170534_Twitter.jpg

yleisradio

(64)  · 

propaganda

(106)
01.08.2022 21:16:29
#589502 [+-] Piilota Suosittele

"Poliklinikka maksut pois!"
Otti ja tuotaa...
Max 41,8€ per käyntikerta tai max 135€ päiväkirurginen operointi, maksukatto 680€ / kalenterivuosi jonka jälkeen vapaakortti vuoden loppuun.
Jos on työtön pienillä tuilla eli kelan / soskun asiakas niin no problem, kela maksaa ja lääkkeisiin saa maksusitoumuksen joten "poliklinikkamaksut pois" on turhaa vouhotusta koska ne maksaa itse kenellä on varaa ja kenellä ei ole varaa sille kela maksaa hoidot.

[ 3 viestiä | ]