Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 878 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

natsi tulos natsi tulos
Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil
Suattaa olla repo - Antifantti julistaa Suattaa olla repo - Antifantti julistaa
Vasemmistonuori. Vasemmistonuori.
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto
Timppa taas päissään kirjottelee Timppa taas päissään kirjottelee
Tein HS vaalikoneen 😁 Tein HS vaalikoneen 😁
Emma Emma
Ketä EI kannata äänestää. Ketä EI kannata äänestää.
Rosollipuolue. Rosollipuolue.
Sanna Sanna
Siksi PS. Siksi PS.
Pelon lietsonta Pelon lietsonta
VKN, 2. Varapuheenjohtaja. VKN, 2. Varapuheenjohtaja.
IS propagandaa. IS propagandaa.
Espoo Espoo
Muutama kuva 25. Muutama kuva 25.
Ne erot.. Ne erot..
Itsenäinen ajattelija Itsenäinen ajattelija
Äärioikeisto on pahin.. Äärioikeisto on pahin..
Lemmy Lemmy
hyvä vastaus hyvä vastaus
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
Sanna tekee, eikä meinaa. Sanna tekee, eikä meinaa.
 519 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto
26.07.2022 08:09:14
[ + 3 | ]

Yle propagandaa 37.

[66062] [20220726_080817.jpg] [0.2 MB] [1910x1080] [] []
20220726_080817.jpg

sanna

(126)  · 

palvonta

(11)  · 

yleisradio

(64)  · 

ylevero

(9)  · 

propaganda

(106)  · 

suvakit

(201)  · 

vasurit

(20)  · 

prisman kassa

(30)  · 

kassa täti

 · 

kuvaa mun lasta

(25)  · 

uniper

(15)  · 

neekereitä lisää

(18)  · 

ilmasto vouhotus

 · 

köyhät kyykkyy

 · 

aamupala

(33)  · 

800

26.07.2022 08:14:42
#588185 [+1] Piilota Suosittele

Mä voin vaan kuvitella, miten voi joillakin sattua aivoihon niin paljon, että Marinin joku vapaa-ajan pukeutuminen kiukuttaa näin paljon

26.07.2022 08:51:54
#588191 [+1] Piilota Suosittele

>>588188
Vai, että se on hyysäämistä, kun kansalaisaloite menee eduskuntaan.
Eikä ne käyttöhuoneet mitään ravintoloita ole, vaan enemmänkin paikka, josta narkit saa apua huumeista pois.

27.07.2022 12:00:17
#588393 [+-] Piilota Suosittele

>>588384

Sitten siellä ei ole erillistä toimintaa alkoholi ja-muille päihde-ongelmaisille. Huono homma. Mutta mikään piikityshuone ei ole ratkaisu tuohon.

[ 12 viestiä | ]