Antaa palaa. MInä katson vierestä kun 17 Miljardilla eurolla oltaisiin saatu maa hyvään kuntoon. Mutta ei.
Annetaan rahaa mielummin pois.
Täysin sama tapa on käytössä sosiaalitoimessa. Jos sanotaan, että toinen tienaa 1800 euroa kuukaudessa ja toinen 1200 euroa kuukaudessa. 1200 euroa tienaava saa apuja saman verran kun 1800 saa palkkaa.
Onnea Suomi.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Kättä väännettii
Perustelut raiskaukselle.
Hs propagandaa
Yle sensuuria.
venäjän pelastaja
No sillä lailla..
Vain elämää.
Protesting Donald Trump Strictly for Pussy
Ihana Sanna ❤
suolaista
Taistelevien työläisten eturintama!
MoonTv
Ano Turtiainen - vittu mikä pelle
Elämä on kovaa!
Laitetaan nyt tännekin tämä
Aatu
Remu
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
Väyrynen
Keijon konsti
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c