>>584231 Tällainen systeemi ei toimi. Ihminen on itsekäs, kaikki mitä teet on itsekästä, jopa uhrautuminen toisen puolesta, mutta uhriutuminen, se se itsekästä sanan varsinaisessa merkityksessä on. Nykyään muodissa.
Jokatapauksessa, kaikki mitä teet on itsekästä vaikka jos sinulla on omatunto, se voi vaikuttaa epäitsekkäältä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Toiset huolehtii taas ulkomaista..
Missä BLM?
Soteuudistus.
Perustelut raiskaukselle.
Kekkonen takaisin!
Marinin jo ties monesko huti
Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen.
SDP uusi logonsa!
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O