Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 834 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Böö! Karkki vai kepponen nekrut? Böö! Karkki vai kepponen nekrut?
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
Puheet ja teot. Puheet ja teot.
MINÄMINÄMINÄMINÄ MINÄMINÄMINÄMINÄ
Ryssät on sotarikollisiakin. Ryssät on sotarikollisiakin.
Laura ja Leo - Mediamonsteri Laura ja Leo - Mediamonsteri
joe pedo joe pedo
Espoo Espoo
Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh! Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh!
Melkoinen mainos 🤣 Melkoinen mainos 🤣
Sanna ja ulkopol. Sanna ja ulkopol.
Purra, Lindtman ja Tytti Purra, Lindtman ja Tytti
Alex Jones Ding Dong Alex Jones Ding Dong
Sdp:n nuordementiaosasto esittää Sdp:n nuordementiaosasto esittää
Populismin lyhyet jäljet.. Populismin lyhyet jäljet..
EsDeePee EsDeePee
Aatu Aatu
Sanna-puhuu-hitaasti-koska-vanhat Sanna-puhuu-hitaasti-koska-vanhat
Joni Jaakola Joni Jaakola
Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi? Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi?
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Vähän demaria iltaan. Vähän demaria iltaan.
Meemit Meemit
Yle - tuo logiikan ja järjen jättiläinen Yle - tuo logiikan ja järjen jättiläinen
â­°
 575 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.56 MB, 2 tiedostoa
25.05.2022 11:18:44
[ + 3 - | ]
⇥

Hutisalo 🤦‍♂️

[64631] [20220525_105726.jpg] [0.05 MB] [765x960] [] []
20220525_105726.jpg
[64630] [Screenshot_20220525-111806_Samsung-Internet.jpg] [0.5 MB] [1080x1430] [] []
Screenshot_20220525-111806_Samsung-Internet.jpg

ohisalo

(37)  Â· 

idiootti

(125)
25.05.2022 11:25:34
#573231 [+4] Piilota Suosittele

Tätä minäkin olen ihmetelly. Ja ku kaikki muutenki kallistuu niin vielä vähemmän on varaa vaihtaa autoa. Suomi vois lopettaa verojen keräämisen niinku Italia ja julistautua sen jälkeen persaukiseksi niin valtio vois kupata EUsta rahaa ja lahjoittaa niillä kaikille jonku perus sähköauton. Sitten jos haluaa jonku paremman version niin jokanen voi maksaa erotuksen ite ja miksei maksais ku verotuksen lopetuksen takia jokaisella työssäkäyvällä on jääny ylimäärästä paalia laittaa siihen vähän parempaan Priukseen. Sitten voidaan alottaa taas tämä tapakommunismi uudelleen mutta ainaki autokanta olis tikissä

25.05.2022 11:47:31
#573235 [+1] Piilota Suosittele

Itekkin aattelin että pakko varmaan hommata sähköauto kohta ko diesel on pirun kallista. Tällä hetkellä ei oo autoa ollenkaan, kun katkes jakohihna...

25.05.2022 14:26:43
#573280 [+6] Piilota Suosittele

Tuttu osti pari sähköautoa viime vuonna. Ajelee niillä kavereiden kanssa kaljapäissään, kun se on niin kivaa. Kahdeksikkorata kuului pakettiin.

25.05.2022 15:38:38 | 15:39:08
#573311 [+-] Piilota Suosittele

>>573241 Kannen purin ja totesin että kaikki keinut poikki ja venttiilit mutkalla ko ei ottanu puristuksia ja puhalti vaan imusarjaan. Laskeskelin että uuden hilut kanteen ois ollu päältä 300€ ja siihen sitten oikasu sun muut kansihommat, mitkä joutus teettämään, joku 400-500€ nii jäi korjaamatta. Siinäki vähän se että alakerran kunnostakaan ei ollu mitään takeita ko sinne asti ei jaksanu purkaa. Myin lieuttualaisille 500€lla koko paskan.

25.05.2022 21:12:24
#573387 [+1] Piilota Suosittele

>>573325 2500€ oli halvimmat vähiten epäilyttävät apulaitteiden kanssa. Itellä ei oo tällä hetkellä tiloja koneen vaihtoom nii se laitto ois ollu pajalla joku päältä tonnin niin ajattelin että en kehtaa laittaa. Tavallaan oishan siitä hyvän auton sillä saanut, mutta ei ollu sillä hetkellä aikaa tai innostusta metästää niitä koneita ko piti lähtee toiselle paikkakunnalle töihin.

[ 7 viestiä | ]