Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 835 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vitun virpojat Vitun virpojat
Se ois kohta joulu. Se ois kohta joulu.
Persu näkee tummaihoisen ihmisen Persu näkee tummaihoisen ihmisen
Vapauden (Ryssän) liitto Vapauden (Ryssän) liitto
Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen. Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen.
Ruotsin lähiövertailua Ruotsin lähiövertailua
VKK Kesäkokous VKK Kesäkokous
Puheet ja teot. Puheet ja teot.
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Moonman - White Pills Moonman - White Pills
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Jatkosodan syy - Operatsia Groza Jatkosodan syy - Operatsia Groza
Kari tiesi Kari tiesi
Näin Näin
Kepu lupaa Kepu lupaa
Neekerin NATO ulinat Neekerin NATO ulinat
hyvä vastaus hyvä vastaus
Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä
Vihreät Vihreät
Kjäh kjäh 😁 Kjäh kjäh 😁
demari demari
Idiootit eivät koskaan opi! Idiootit eivät koskaan opi!
SDP mainos SDP mainos
Kiljusen herrasväki Kiljusen herrasväki
 575 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.56 MB, 2 tiedostoa
25.05.2022 11:18:44
[ + 3 - | ]

Hutisalo 🤦‍♂️

[64631] [20220525_105726.jpg] [0.05 MB] [765x960] [] []
20220525_105726.jpg
[64630] [Screenshot_20220525-111806_Samsung-Internet.jpg] [0.5 MB] [1080x1430] [] []
Screenshot_20220525-111806_Samsung-Internet.jpg

ohisalo

(37)  · 

idiootti

(125)
25.05.2022 11:25:34
#573231 [+4] Piilota Suosittele

Tätä minäkin olen ihmetelly. Ja ku kaikki muutenki kallistuu niin vielä vähemmän on varaa vaihtaa autoa. Suomi vois lopettaa verojen keräämisen niinku Italia ja julistautua sen jälkeen persaukiseksi niin valtio vois kupata EUsta rahaa ja lahjoittaa niillä kaikille jonku perus sähköauton. Sitten jos haluaa jonku paremman version niin jokanen voi maksaa erotuksen ite ja miksei maksais ku verotuksen lopetuksen takia jokaisella työssäkäyvällä on jääny ylimäärästä paalia laittaa siihen vähän parempaan Priukseen. Sitten voidaan alottaa taas tämä tapakommunismi uudelleen mutta ainaki autokanta olis tikissä

25.05.2022 11:47:31
#573235 [+1] Piilota Suosittele

Itekkin aattelin että pakko varmaan hommata sähköauto kohta ko diesel on pirun kallista. Tällä hetkellä ei oo autoa ollenkaan, kun katkes jakohihna...

25.05.2022 14:26:43
#573280 [+6] Piilota Suosittele

Tuttu osti pari sähköautoa viime vuonna. Ajelee niillä kavereiden kanssa kaljapäissään, kun se on niin kivaa. Kahdeksikkorata kuului pakettiin.

25.05.2022 15:38:38 | 15:39:08
#573311 [+-] Piilota Suosittele

>>573241 Kannen purin ja totesin että kaikki keinut poikki ja venttiilit mutkalla ko ei ottanu puristuksia ja puhalti vaan imusarjaan. Laskeskelin että uuden hilut kanteen ois ollu päältä 300€ ja siihen sitten oikasu sun muut kansihommat, mitkä joutus teettämään, joku 400-500€ nii jäi korjaamatta. Siinäki vähän se että alakerran kunnostakaan ei ollu mitään takeita ko sinne asti ei jaksanu purkaa. Myin lieuttualaisille 500€lla koko paskan.

25.05.2022 21:12:24
#573387 [+1] Piilota Suosittele

>>573325 2500€ oli halvimmat vähiten epäilyttävät apulaitteiden kanssa. Itellä ei oo tällä hetkellä tiloja koneen vaihtoom nii se laitto ois ollu pajalla joku päältä tonnin niin ajattelin että en kehtaa laittaa. Tavallaan oishan siitä hyvän auton sillä saanut, mutta ei ollu sillä hetkellä aikaa tai innostusta metästää niitä koneita ko piti lähtee toiselle paikkakunnalle töihin.

[ 7 viestiä | ]