Kävis jo joku päästämässä tuon(ki) päiviltään. Tai siis ei missään nimessä saa aatella siten, että ehottaisin tappamaan kettään. Semmonen komatoosi kelepais oikein hyvin.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Vasemmistopoliitikko.
Jussin kirjoitus.
Korruptio ei ole
Sanna taas suorittaa 🤣
Valinnan vaikeus..
Kun joku ivailee Puolan kustannuksella
Saksa!
Demari kantaa vastuuta 🤦♂️
Purra ei usko tätäkään
Suomalaiset on rasisteja
Olet murhaaja
Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on