Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

aivotonta menoa aivotonta menoa
Lipsuti lupsis nuol nuol! Lipsuti lupsis nuol nuol!
Vihiriät Vihiriät
poliitikot poliitikot
Linkola kertoo totuuden vihreistä Linkola kertoo totuuden vihreistä
Herlin Herlin
joe pedo joe pedo
Multikult.. Multikult..
Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää! Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää!
Keijo on taas todellisuutta. Keijo on taas todellisuutta.
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
Toimittajat. Toimittajat.
jotain yhteistä jotain yhteistä
Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
Halla ja Biden Halla ja Biden
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
Mitä? Mitä?
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
uskovaiset uskovaiset
Marinin jo ties monesko huti Marinin jo ties monesko huti
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
Perus Ryssä hengailua. Perus Ryssä hengailua.
Olisit äänestänyt paremmin! Olisit äänestänyt paremmin!
 462 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
19.03.2022 16:26:49
[ + 2 | ]

Anu ja Jumala

[62844] [tiedosto.png] [0.05 MB] [596x423] [] []
tiedosto.png

ano turtiainen

(22)  · 

vkk

(16)  · 

jumala

(65)
20.03.2022 00:20:33
#557042 [+1] Piilota Suosittele

>>556991

On edelleen valittu vaaleilla joten kai niillä on joku koskemattomuussuoja. Toivon kyllä, että heti ku "suojelus" antaa myöten niin eduskuntatalon edessä on piipaa-auto oottamassa Anua.

20.03.2022 01:59:52
#557080 [+1] Piilota Suosittele

>>557044
No Anun paikka ois jossaki semmosessa mielisairaalan pimeässä kellarikopissa missä on pyöreät pehmustetut seinät. Peltolassa on ihan vaan tavallisia huoneita, mitä nyt vahvistetut lasit kaltereilla. Ainaki vielä pari vuotta sitten oli. Köh. En mielelläni menis tarkastamaan tilannetta ku viimeksi sinne viedessä yritin kusettaa olevani MoonTV:n toimittaja, mutta sitten ku ne tajus sen jekun niin sen jälkeen ei ollukkaan enää kivaa.

[ 7 viestiä | ]