Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 830 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Sitä parempaa turvallisuutta Sitä parempaa turvallisuutta
Jussi taas laukoo totuuksia. Jussi taas laukoo totuuksia.
Väestönvaihto Väestönvaihto
aivotonta menoa aivotonta menoa
Unelma on jo hyvällä alulla. Unelma on jo hyvällä alulla.
Suomen Trump 🤣 Suomen Trump 🤣
Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
SDP SDP
Femakolla oli vaikeaa 😢 Femakolla oli vaikeaa 😢
Ketä EI kannata äänestää. Ketä EI kannata äänestää.
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
Kello tikittää oikeuden puolesta Kello tikittää oikeuden puolesta
Ministerit B-Studiossa Ministerit B-Studiossa
Jordan Peterson Jordan Peterson
Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä? Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä?
LOL, Kokoomus LOL, Kokoomus
Luottamus poliisiin kasvaa? Luottamus poliisiin kasvaa?
Suomi. Suomi.
LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity
natsi tulos natsi tulos
Vasemmisto & äänestäjä Vasemmisto & äänestäjä
Keheenköhän tämäkin propaganda puree Keheenköhän tämäkin propaganda puree
Homoilu on juutalaista Homoilu on juutalaista
Virgin voting Virgin voting
 591 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto
12.02.2022 14:35:39
[ + 4 - | ]

Yle

[61652] [20220212_133518.jpg] [0.35 MB] [1500x1500] [] []
20220212_133518.jpg

yleisradio

(64)
12.02.2022 15:12:52
#547124 [+6] Piilota Suosittele

Jännä että Ylellä on kyllä huomattu että liiallinen määrä suomalaisia on ilmastolle tuhoisaa mutta ei osata laskea että joka matusta tulee osa tätä ongelmaa ku ne pääsee Suomeen.

12.02.2022 15:16:33
#547125 [+3] Piilota Suosittele

eikös joku laskenu että pelkästään hengittämällä intialaiset tuottaa hiilidioksiidia enempi ku koko suomen päästöt yhteensä ....

12.02.2022 20:40:47
#547181 [+3] Piilota Suosittele

No se kyllä on totta, että lapsettomuus on toiseksi paras hiilineutraali teko. Breivik puolestaan alensi ihmisen aiheuttamaa hiilijalanjälkeä jo reippaammin.

13.02.2022 00:01:12
#547265 [+-] Piilota Suosittele

meitä ei ole liikaa sen takia että me tehdään liikaa lapsia vaan sen takia että me eletään liian pitkään
määrä romahtaa ennenpitkää koska ei tässä sentään ikuisia olla ja lapsiluku on ollut alle 2.1 jo 60-luvulta alkaen
vinksahtanut ikärakenne sen sijaan aiheuttaa jo nyt ongelmia joista tulee ylitsepääsemättömiä jo kauan sitä ennen
jos nyt yritettäisiin tehdä niitä lapsia niin maassa olisi nuoriakin ihmisiä vielä parinkyt vuoden päästä

13.02.2022 04:16:15
#547309 [+1] Piilota Suosittele

Yle on ilmastonäkökulmasta oikeassa. Jokainen syntymättä jäänyt lapsi on ilmastotavoitteille voitto.

Mutta vain ilmastotavoitteille, ja oletuksella, ettei korvata tuonnilla.

13.02.2022 14:54:39
#547366 [+-] Piilota Suosittele

>>547333 Eipä ollu! 😜 Sinun kannattais levittää hakualuetta, sinä tiedät sanat, vähäinen kyky loogiseen ajatteluun vain estää laulamasta. Ja sitä paitsi olen tainnut jo kertoa kuka olen, sie vain oot liian tyhämi ymmärtämään. 😉

[ 14 viestiä | ]