Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 831 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Toiset huolehtii taas ulkomaista.. Toiset huolehtii taas ulkomaista..
Irstas viesti Irstas viesti
Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta
Keskusta taas 🤦‍♂️ Keskusta taas 🤦‍♂️
Suomen media 🤦‍♂️ Suomen media 🤦‍♂️
Suvakkipojan taivas Suvakkipojan taivas
Tynkkynen Tynkkynen
Korruptio ei ole Korruptio ei ole
Eri paskaa. Sama jutku. Eri paskaa. Sama jutku.
sentristi sentristi
Äärioikeisto ja muutama kuva. Äärioikeisto ja muutama kuva.
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Sebun kaljat Sebun kaljat
Hallituksen propagandaa. Hallituksen propagandaa.
Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️ Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️
Oulu Oulu
Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua! Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua!
Me naiset Me naiset
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä? Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
Käsi ylös jos yllättyi Käsi ylös jos yllättyi
Propagandaa Propagandaa
8 miljardia terveisin demarit 8 miljardia terveisin demarit
joe pedo joe pedo
Vitun virhreät Vitun virhreät
 463 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto
11.02.2022 22:29:48
[ + 3 | ]

Sananvapaus..

[61638] [20220211_212548.jpg] [0.26 MB] [898x1197] [] []
20220211_212548.jpg

12.02.2022 00:35:17
#547051 [+-] Piilota Suosittele

Onkohan tämän lain nojalla sensuroitu mitään vai jäikö kuolleeksi pykäläksi, kuitenkin vuoden vanha juttu ainakin.

12.02.2022 16:37:20 | 16:38:19
#547136 [+-] Piilota Suosittele

Käsittääkseni tuo "lapo" sensuurilista, eli käytännössä lähinnä homo- ja 18+ teinipornosensuuri, todettiin ainakin jossain vaiheessa EU-oikeuden vastaiseksi nettineutraliteetin osalta että operaattori estää liikennettä ilman oikeuden päätöstä. Ainakaan sitä ei käyttänyt suurin osa operaattoreista enää herran aikoihin, olisiko siinä ollut osasyy siihen että asiasta piti säätää sitten lailla.

Se vanha salainen lista jonka ylläpito oli puhtaasti poliisin oikkujen hallussa, sopi kyllä tällaista avointa paremmin neuvostosuomalaiseen mielenlaatuun missä mitään ei kerrota ja mistään ei keskustella, valittaa jos kehtaa niin höhö leimataan se vaikka pedariksi.

[ 5 viestiä | ]