Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 897 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Keskusta 2. Keskusta 2.
Persut petti kansan jälleen Persut petti kansan jälleen
Sitä parempaa turvallisuutta Sitä parempaa turvallisuutta
Desantti uikuttaa 🤣 Desantti uikuttaa 🤣
Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää! Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää!
Tietovisa Tietovisa
Pieni ero Pieni ero
Vihreiden logiikka Vihreiden logiikka
Lisää veroa Lisää veroa
Tynkkysen tuomio.. Tynkkysen tuomio..
söi haravan söi haravan
Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä
Valkoiset ihmiset ovat saastaa Valkoiset ihmiset ovat saastaa
Henriksson ja suomalaisten karkoitus Henriksson ja suomalaisten karkoitus
Käy tekemässä päivän hyvä teko Käy tekemässä päivän hyvä teko
Ukraina saa tukea jopa avaruudesta Ukraina saa tukea jopa avaruudesta
Yle propagandaa taas 17. Yle propagandaa taas 17.
Hallituksen propagandaa. Hallituksen propagandaa.
Sanna ja ulkopol. Sanna ja ulkopol.
Ystävien kanssa halailu Ystävien kanssa halailu
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
Bilesannuli on ihminen Bilesannuli on ihminen
Pillupuhelin taas äänessä Pillupuhelin taas äänessä
Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden
 482 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.71 MB, 3 tiedostoa
08.02.2022 18:59:50
[ + 3 | ]

Persut petti kansan jälleen

[61553] [Screenshot_20220208-175404_Chrome.jpg] [0.27 MB] [698x882] [] []
Screenshot_20220208-175404_Chrome.jpg
[61552] [Screenshot_20220208-175432_Chrome.jpg] [0.34 MB] [720x1224] [] []
Screenshot_20220208-175432_Chrome.jpg
[61551] [Screenshot_20220208-175448_Chrome.jpg] [0.11 MB] [681x428] [] []
Screenshot_20220208-175448_Chrome.jpg

persut

(247)  · 

niikko

08.02.2022 20:33:48 | 20:34:40
#546340 [+-] Piilota Suosittele

>>546323 Naisilla ei lain mukaan oikeastaan ole edes äänioikeutta, koska heitä ei lasketa ihmisiks. Ovat ikäänkuin kehitysvammaisia

[ 3 viestiä | ]