Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil
EsDeePee EsDeePee
Sanna Sanna
Biden servaa Trumpetin Biden servaa Trumpetin
Äiti aurinkoinen Äiti aurinkoinen
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Legendaarista Legendaarista
Ihana nainen Ihana nainen
Korruptio ei ole Korruptio ei ole
Sanna taas suorittaa 🤣 Sanna taas suorittaa 🤣
Li Andersson Li Andersson
Alex Jones Ding Dong Alex Jones Ding Dong
Tosimiesten camikivat.. Tosimiesten camikivat..
Täälläkin saa valita sukupuolensa ilmoitusluontoisesti Täälläkin saa valita sukupuolensa ilmoitusluontoisesti
Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla
Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon
lolmao lolmao
LOL, Kokoomus LOL, Kokoomus
Keskusta myös 🤣 Keskusta myös 🤣
Politiikkaa ja Vittuilua Politiikkaa ja Vittuilua
Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata
Usa laivasto peak performance Usa laivasto peak performance
Social Justice Warriors Social Justice Warriors
SDP SDP
 433 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
01.02.2022 09:42:04
[ + 2 - | ]

Hyvä hallitus.

[61313] [20220201_084139.jpg] [0.13 MB] [1170x1318] [] []
20220201_084139.jpg

yritykset

01.02.2022 10:35:54
#544228 [+2] Piilota Suosittele

Koska tuet menevät aivan muualle, kuin tarpeeseen. Semmoisille firmoille, mitkä eivät tukea tarvinneet saivat tukea. Semmoiset firmat, mitkä olisivat tarvinneet eivät sitä saaneet.

01.02.2022 11:25:12
#544253 [+-] Piilota Suosittele

>>544238

Toki, ja lisää on menossa. Tällä hetkellä kun rakentelen älykotiani niin olen tilannut nyt kaiken tarvittavan ulkomailta. Suomessa lähestulkoon kaikki hinnat 3-kertaisia laitteista. Suomeen en työnnä enää yhden yhtä ylimääräistä euroa. Ruoan hinta on jyrkässä nousussa kuljetuskustannuksien kanssa. Joten siirryn tästä pikkuhiljaa myös saksan tilojen maitotuotteisiin. Jäätelöt, suklaat, karkit. Kaikki saa halvemmalla saksasta ja tällä hetkellä Lidl-kaupasta tuon jäätelöä sopivalla tahdilla. S-marketin, sekä K-marketin laariin jää myytäväksi jäätelöt sekä jugurtit, maidot rikkaimmille.

01.02.2022 11:26:27
#544254 [+1] Piilota Suosittele

>>544231

Ja nyt perään vielä ilmasto-inflaatio. Tekee sitä, että jengi siirtyy halvempiin tuotteisiin tai jättää jotain muuta hankkimatta. Hinnan korotukset tekevät aina työttömyyttä, koska ostaminen vähenee välittömästi.

01.02.2022 19:45:49
#544377 [+-] Piilota Suosittele

kohta lähtee taas uus miljardien tukipaketti. veikkaan että yrittävät hivuttaa sen salaa ettei pahat uutiset tiedota

01.02.2022 21:22:14 | 21:22:39
#544421 [+-] Piilota Suosittele

Olen sanonut tämän jo aiemmin, mutta katsokaas missä maissa rahoja jaettiin avokätisimmin. Tällä kertaa päätin liittää mukaan kuvankin tästä päätelmästäni, joka on siis EU maiden korruptio indeksi vuonna 2020

[ 6 viestiä | ]