Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 826 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Parempaa rasismia Parempaa rasismia
SIIS MIKÄ SIIS MIKÄ
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Eu Eu
Jep, korruptiota ei ole. Jep, korruptiota ei ole.
Ystävien kanssa halailu Ystävien kanssa halailu
demari demari
Ainoa oikea vastaus ryssälle Ainoa oikea vastaus ryssälle
Sosialismi ja nuoret. Sosialismi ja nuoret.
Vihreät Vihreät
Arvovalinta. Arvovalinta.
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️ Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️
Taloudesta Taloudesta
vastuunpakoilu vastuunpakoilu
natsi tulos natsi tulos
Closer look - Frumph edition Closer look - Frumph edition
Meemit. Meemit.
Totuus euroopasta Totuus euroopasta
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia
Feminismi Feminismi
päästä se lavuaari sisään päästä se lavuaari sisään
Kuka onkaan näiden takana? Miksi? Kuka onkaan näiden takana? Miksi?
 711 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 28.01.2022 05:11:31
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 28.01.2022.

Perunatkin tietää paremmin

[61113] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [513x680] [] []
tiedosto.jpg

peruna

(45)  · 

vihreät

(423)
28.01.2022 12:07:30
#543236 [+-] Piilota Suosittele

Ja tämä on syy miksi niitä perunoita ei pestä. Joillekkin kotiäideille on vaan "hyi likaisia" pesemättömät perunat ja sitten ne heitetään parin päivän päästä roskiin kun itävät ja homehtuvat. Onneksi sentään kananmunia ei pestä niin säilyvät paremmin, mutta jos tämän nämä samat tietätäisivät niin vaatisivat pestyjä munia ja taas sitten roskiin.

29.01.2022 10:49:13
#543446 [+1] Piilota Suosittele

>>543341
"Perunan iduissa on korkea glykoalkaloidi- eli solaniinipitoisuus. Itäminen lisää myös itujen lähellä olevien solukkojen solaniinipitoisuutta. Solaniini on sama myrkky, jota muodostuu myös perunan alkaessa vihertää. Se voi aiheuttaa myrkytysoireita kuten vatsa- tai suolistokipua, ripulia, oksentelua ja hermosto-oireita."

-ruokavirasto.fi

[ 10 viestiä | ]