Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 821 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Poliittisen satiirin taso Poliittisen satiirin taso
Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen. Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen.
Nousi 0,70€, että no joo.. Nousi 0,70€, että no joo..
Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look
Thicc Marin Thicc Marin
"Kulttuurimarxismi" "Kulttuurimarxismi"
RASMUS RASMUS
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
Vaalitulos Vaalitulos
Vihreää harhaa. Vihreää harhaa.
Hutisalo ding dong! Hutisalo ding dong!
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
SDP SDP
Pissis is, what pissis does Pissis is, what pissis does
Vasurihomo raskaana Vasurihomo raskaana
Parempi ihminen 🤤 Parempi ihminen 🤤
joe pedo joe pedo
Ilmasto ja eu. Ilmasto ja eu.
Lisää veroa Lisää veroa
Persu matu suvakki Persu matu suvakki
Marin ja vaaleanpunainen pantteri Marin ja vaaleanpunainen pantteri
Huumehörhöt Huumehörhöt
Mestari Mestari
 710 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
28.01.2022 05:11:31
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 28.01.2022.

Perunatkin tietää paremmin

[61113] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [513x680] [] []
tiedosto.jpg

peruna

(45)  · 

vihreät

(423)
28.01.2022 12:07:30
#543236 [+-] Piilota Suosittele

Ja tämä on syy miksi niitä perunoita ei pestä. Joillekkin kotiäideille on vaan "hyi likaisia" pesemättömät perunat ja sitten ne heitetään parin päivän päästä roskiin kun itävät ja homehtuvat. Onneksi sentään kananmunia ei pestä niin säilyvät paremmin, mutta jos tämän nämä samat tietätäisivät niin vaatisivat pestyjä munia ja taas sitten roskiin.

29.01.2022 10:49:13
#543446 [+1] Piilota Suosittele

>>543341
"Perunan iduissa on korkea glykoalkaloidi- eli solaniinipitoisuus. Itäminen lisää myös itujen lähellä olevien solukkojen solaniinipitoisuutta. Solaniini on sama myrkky, jota muodostuu myös perunan alkaessa vihertää. Se voi aiheuttaa myrkytysoireita kuten vatsa- tai suolistokipua, ripulia, oksentelua ja hermosto-oireita."

-ruokavirasto.fi

[ 10 viestiä | ]