Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 826 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

kuningas kuningas
Suomalaisen sossuvirkailijan normi duunipäivä Suomalaisen sossuvirkailijan normi duunipäivä
Vitun virpojat Vitun virpojat
Bilesannuli on ihminen Bilesannuli on ihminen
Muutama kuva 24. Muutama kuva 24.
Make America Sane Again Make America Sane Again
Parempaa rasismia Parempaa rasismia
tissit tissit
Halla ja Biden Halla ja Biden
Mestari Mestari
Sanna TV 2 Sanna TV 2
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Suur-Suomi Suur-Suomi
Yle propagandaa 37. Yle propagandaa 37.
Arvatkaa oikea versio! Arvatkaa oikea versio!
Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️ Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️
suolaista suolaista
Tilastoa Tilastoa
Remu Remu
Lahden demari Eerik Mantere Lahden demari Eerik Mantere
Politiikka kuvia Politiikka kuvia
Kapitalismi ei toimi Kapitalismi ei toimi
Vasemmisto sairaus Vasemmisto sairaus
Uuninpankkopoika Uuninpankkopoika
 467 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto
24.01.2022 12:38:13
[ + 2 | ]

Keskisormi politiikalle?

[60966] [20220124_113730.jpg.png] [0.01 MB] [751x452] [] []
20220124_113730.jpg.png

Äänestys

(6)
24.01.2022 12:52:34
#542460 [+3] Piilota Suosittele

Selkeä kertomus siitä mihin politiikka on mennyt. Moni, moni, moni kansalainen on samoilla kantimilla, ettei poliitikalla saada suomen edun kannalta päätöksiä. Kaikki päätökset ovat olleet huonoksi. Kokoajan pahemmaksi menee. Eipä siinä. Yksityinen sairausvakuutus ja siihen se menee. Julkista puolta ollaan lakkauttamassa.

24.01.2022 12:54:50
#542463 [+1] Piilota Suosittele

>>542460 Turha sitten ihmetellä miksi julkisen puolen laukkauttamisen seurauksena rikostilastot räjähtävät.. :3
Mutta ne pelkää eniten kellä on eniten menetettävää.. siksi on joskus ihan hyvä ettei ole mitään.. :D

24.01.2022 14:00:54 | 14:01:40
#542486 [+-] Piilota Suosittele

Jos on, niin ei onnistunut, kun pääministeripuolue tulin aika kovalla äänimäärällä toiseksi.

24.01.2022 14:52:16
#542496 [+1] Piilota Suosittele

kokoomuslaiset on ahkeria äänestäjiä. mikähän olis tilanne kun äänestysprosentti olis 80. taitais olla muut edella ja kokoomus jäljessä.

24.01.2022 15:32:52 | 15:34:52
#542511 [+-] Piilota Suosittele

Olisiko persujen parasta olla hiljaa, eikä päästää päättömyyksiä populismiin?
Vaipua sinne Vihreiden varpujen sekaan ja huudella vaikka seuraavissa eduskuntavaaleissa, että kunnallisveroa on laskettava.

24.01.2022 18:39:06
#542572 [+-] Piilota Suosittele

Ei ole ei. Suurinosa äänesti tyhjää koska ei tiennyt ketä äänestää ja miten vaikuttaisivat. Itsellenikään ei valjennut ketä äänestäisin joten jätin äänestämättä. Miksi menisin äänestään jotain mitä kadun hyvin isolla todennäköisyydellä?

[ 9 viestiä | ]