Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 893 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Ryssät on sotarikollisiakin. Ryssät on sotarikollisiakin.
Reptiliaanit hallitsevat maailmaa Reptiliaanit hallitsevat maailmaa
Boomeri 🤣 Boomeri 🤣
Yle propagandaa taas 30. Yle propagandaa taas 30.
Vasemmisto & äänestäjä Vasemmisto & äänestäjä
Ydinasenappini nytkähtelee! Ydinasenappini nytkähtelee!
Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️ Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️
Kansa Kansa
Valta kuuluu kansalle Valta kuuluu kansalle
Alkoholin etämyynti Alkoholin etämyynti
Suomalaiset puolueet Suomalaiset puolueet
Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata
Resitance Resitance
05:39 -> 12-v suojaraja 05:39 -> 12-v suojaraja
Closer look - Frumph edition Closer look - Frumph edition
Nykykoulu ja pisa -tulokset.. Nykykoulu ja pisa -tulokset..
Vapauden (Ryssän) liitto Vapauden (Ryssän) liitto
Demarit ja keskusta 😂 Demarit ja keskusta 😂
Tynkkynen Tynkkynen
RASMUS RASMUS
En mää niinku.. En mää niinku..
Iltasanomat propagandaa välissä. Iltasanomat propagandaa välissä.
SDP uusi logonsa! SDP uusi logonsa!
Näistä kuoriutui julkisia fasisteja. Näistä kuoriutui julkisia fasisteja.
 518 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.62 MB, 2 tiedostoa
02.01.2022 15:46:50
[ + 5 - | ]

MTV3 alennustila.

[60265] [601a38e318129583.jpg] [0.06 MB] [1200x587] [] []
601a38e318129583.jpg
[60264] [Screenshot_20220102-144446_Samsung-Internet.jpg] [0.56 MB] [1080x1439] [] []
Screenshot_20220102-144446_Samsung-Internet.jpg

maikkari

(6)  · 

propaganda

(106)
02.01.2022 16:03:39
#535564 [+4] Piilota Suosittele

Ruotsihan on tunnettu joukko raiskauksista, joukkotappeluista ym ryhmäkivasta, joten joukkorakkauskin on siellä varmaan normaali ilmiö jota me suomalaiset emme (vielä onneksi) ymmärrä ja suvaitse koska emme ole tarpeeksi avoimia näille nykyajan "trendeille".

02.01.2022 16:42:22
#535574 [+2] Piilota Suosittele

Menetti siis vain järkensä lopullisesti, vähän niinku Hitler. Ei siis ollut väkivaltainen, paha eikä huono ihminen eikä kostanut mitään. Järki vaan lähti lopullisesti.

[ 3 viestiä | ]