>>531731 Öööh, aijaa? Niin ku se oli niin paska koodaamaan, niin se alko ettii hädissään muita töitä kun oli liian vaikeaa esittää hyvää koodaajaa. Joo, siis kyllähän minäkin osaan esim. pelata jalkapalloa.
Naiset on pääsääntöisesti viisvuotiaan lapsen tasolla henkisesti. Ja mitä nätimpi on, sitä vähemmän löytyy aivokapasiteettia. Toki poikkeuksia on ja hyvä niin, mutta pääsääntöisesti.. siinä mielessä muslimeilla on hyvä ajatus, että naiset on huolenpidon alaisia että eivät onnistu vahingoittamaan itteään vahingossa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Vapauden (Ryssän) liitto
Kikki Mauste öyh möyh
Marx
Laura ja Leo - Mediamonsteri
Pakkotyö
Hs propagandaa taas.
Sanna taas kerran.
karkkipäivä
Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
I Was Fired From Vice Magazine
Äärioikeisto on pahin..
Ohisalo.
Kapitalismi ei toimi
Nykykoulu ja pisa -tulokset..
Ne erot..
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!